02TSFA  >  Termodynamika a statistická fyzika

Počet hodnotících: 12 / 139 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 8 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 139 studentů.
Ukončilo předmět: 80 studentů.
|===========.........| 57 %

Jex Igor Prof.Ing. DrSc. [ Cvičící, Přednášející, Zkoušející ]

N : Poznámky k předmětu [10]
  • klidně bych se bez něj obešel
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velmi zajímavá látka. Poutavě odpřednášeno prof. Jexem. Lepší by byla dotace 4+2 nebo 4+4 - na spoustu zajimavych problemu se nedostalo.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • nejlepší předmět v druhém ročníku
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • poměrně náročný předmět
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pro moderní fyziku klíčový předmět... tedy jeden z nich :-)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Složitý předmět, ale dal se zvládnout.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velice spatne vedeny predmet. Prof. Jex neumi prednast. Prednasky prof. Jexe jsou zmatene! V prednaskach je velice obtizne se vyznat. Da se rici, ze jsou to naprosto nejhorsi prednasky ze vsech fyzikalnich (nejenom) prednasek z tech, co jsou na Zakladim studiu. Uroven prednasek je tak spatna, protoze prof. Jex se nesnazi podat systematicky vyklad; neustale skace, odbiha, zapovidava se a hlavne: MALO PISE na tabuli! Kdyby poctive psal na tabuli celou prednasky, jiste by nebyly prednasky tak spatne. Znacna arogance pana Jexe a nadmerne obtizna zkouska predmetu moc nedoda, nehlede na to, ze se pro vetsinu zamereni jedna o absolutne nadbytecny predmet.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nepřipadám si chytřejší po absolvování tohoto předmětu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • žádné
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Předmět, který dle mého nemá v ZS co dělat. Přijde mi to podobné, jako když by matematičtí fyzici měli povinného něco jako Programování periferií (o které by měli podobný zájem, jako mají softwaráři o TSF) a ještě to bylo podobně obtížné jako TSF. Zkrátka si myslím, že by tenhle předmět neměl být povinný pro všechna zaměření (i když díky lobby fyziků se to asi nepodaří).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [12] 2.58
1 : |========............| 41 % [5] rozhodně ano
2 : |==..................| 8 % [1] spíše ano
3 : |===.................| 16 % [2] neutrální
4 : |===.................| 16 % [2] spíše ne
5 : |===.................| 16 % [2] rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [12] 3.33
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |===.................| 16 % [2] spíše ano
3 : |============........| 58 % [7] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |=====...............| 25 % [3] rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [12]
1 : |=======.............| 33 % [4] rozhodně ano
2 : |============........| 58 % [7] spíše ano
3 : |==..................| 8 % [1] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [12]
1 : |=======.............| 33 % [4] rozhodně ano
2 : |===.................| 16 % [2] spíše ano
3 : |==..................| 8 % [1] ano i ne
4 : |=====...............| 25 % [3] spíše ne
5 : |===.................| 16 % [2] rozhodně ne