Jex Igor Prof.Ing. DrSc. :: [02TSFA] Termodynamika a statistická fyzika

Další předměty
[02BPMF2] Bakalářská práce 2
[02DEF2] Dějiny fyziky 2
[02NSY] Nerovnovážné systémy
[02TEF2] Teoretická fyzika 2
[02TSFA] Termodynamika a statistická fyzika
[02TJNS] Transportní jevy/Nerovnovážné systémy
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 12 / 80 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 15 %
|===.................|
SUM : Celkové hodnocení [119] 2.16
1 : |========............| 40 % [48]  
2 : |=====...............| 23 % [28]  
3 : |====................| 19 % [23]  
4 : |===.................| 13 % [16]  
5 : |=...................| 3 % [4]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [3]
  • Strukturovanejsi vyklad - nekdy jsem temer nepostrehl, ze se preslo od jednoho tematu ke druhemu. Dobry napad byl rict, co se bude delat na nasledujici prednasce - bohuzel se to stalo jen parkrat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Strukturapřednášek.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Trošku více takové té štollovské pokory
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [3]
  • Rozumí fyzice, humor, poutavy vyklad, nevsedni pohled na nektere problemy - inspirujici.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Snaha o debatu, očividně se snažil získat zpětnou vazbu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Humor, nepočítání termínů
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [2]
  • Každý by se měl rozhodnout, zda je schopen čas přednášky využít lépe (např. vydělávat:( ) a zda je schopen získat znalosti z literatury. Pokud je odpověď na obě otázky kladná, nemá smysl na přednášky chodit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět je naprosto mimo obor mého studia.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [2]
  • Cvicil nas Vasek Potocek - bodry to chlapik. Cviceni byla temer vynikajici, jen v zaveru jsme museli trochu zvysit tempo, abychom vsechno dulezite stihli.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičící - Martin Štefaňák, asi nejlepší cvičící jakého jsem na měla (na fyz. předmět), všechno vysvětlí a když občas někdo něco neví tak to nijak zbytečně nehrotí.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [8]
  • TSF wikiskripta
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vlastni zapisky, studentska skripta, a knihy Termodynamika a Statisticka fyzika od Kvasnici.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Kvasnica, Balian, wikiskripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Wikiskripta, feynman, kvasnica
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Studentská skripta, internet
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zápisky z TSF (pseudoskripta)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Na zkousku se absolutne neda pripravit z prednasek Ing. Jexe. Teoreticke zajimavosti z prednasek prohlubuji zajem, ale nepomahaji ke zkousce. Na zkousku se stejne vsichni chte-nechte musi pripravovat ze studentskych skript V. Pospisila. Ve skriptech je prehledne a ucelene sepsana pozadovana latka.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • "skripta" od Pospíšila, trochu taky Kvasnica
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [6]
  • Pisemku jsem mel uznanou, takze tuto cast nemohu komentovat. Ustni zkouska probehla celkem standardnim zpusobem - clovek dostal 2 otazky, ktere si zpracoval a pak si o tom s panem profesorem prijemne popovidal. Rekl bych, ze se vyplati mit spise podrobnejsi pisemnou pripravu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • rozhodně stojí za to získat v semestru dostatečný počet bodů pro uznání zkouškové písemky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Dlouho trvající zkouška, velká fluktuace lidí okolo, prodlevy před Jexovou pracovnou. Zajímavé diskuse o problematice.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Hlavně přemýšlejte, mám pocit, že to prof. Jex ocení daleko více než našrocená studentská skripta od začátku do konce.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ocenuji dostatek terminu. Zkouska z TSFA je skutecne PROBLEM. Zbytecne narocna zkouska, s temer neslozitelnou pisemkou, na kterou je zvykem chodit 4x. Teoreticka cast zkousky pak s pisemkou uz moc nesouvisi. Teoreticka cast zkousky je splnitelna, pokud se clovek nauci zkousene otazky ze skript Vladi Pospisila. Pisemna cast je ale prehnane obtizna.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Odpouštět zkouškovou písemku lidem, co mají dost bodů ze zápočtových testů je velice rozumný nápad, protože to pak ve zkouškovém zbytečně nezdržuje
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [8] 1.88
1 : |=======.............| 37 % [3] rozhodně ano
2 : |=======.............| 37 % [3] spíše ano
3 : |=====...............| 25 % [2] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [4]
1 : |=====...............| 25 % [1] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [8] 3.25
1 : |==..................| 12 % [1] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [4] neutrální
4 : |=====...............| 25 % [2] spíše ne
5 : |==..................| 12 % [1] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [8] 2.75
1 : |==..................| 12 % [1] rozhodně ano
2 : |=====...............| 25 % [2] spíše ano
3 : |=======.............| 37 % [3] neutrální
4 : |=====...............| 25 % [2] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [8] 2.38
1 : |=====...............| 25 % [2] rozhodně ano
2 : |=====...............| 25 % [2] spíše ano
3 : |=======.............| 37 % [3] neutrální
4 : |==..................| 12 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [9]
1 : |====................| 22 % [2] 0-2
2 : |==..................| 11 % [1] 3-6
3 : |....................| 0 % [0] 7-10
4 : |=========...........| 44 % [4] 11-14
5 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [2] 1.00
1 : |====================| 100 % [2] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [2] 1.00
1 : |====================| 100 % [2] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [2] 2.50
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [1] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [2] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |==========..........| 50 % [1] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |==========..........| 50 % [1] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [17] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] z vlastních zápisků
2 : |==..................| 11 % [2] z cizích zápisků
3 : |========............| 41 % [7] z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [11] 2.18
1 : |=======.............| 36 % [4] rozhodně ano
2 : |=====...............| 27 % [3] spíše ano
3 : |====................| 18 % [2] neutrální
4 : |====................| 18 % [2] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [11] 2.45
1 : |=======.............| 36 % [4] rozhodně ano
2 : |=====...............| 27 % [3] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |=====...............| 27 % [3] spíše ne
5 : |==..................| 9 % [1] rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [11] 2.73
1 : |====................| 18 % [2] rozhodně ne
2 : |=====...............| 27 % [3] spíše ne
3 : |=====...............| 27 % [3] neutrální
4 : |====................| 18 % [2] spíše ano
5 : |==..................| 9 % [1] rozhodně ano

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [11] 1.27
1 : |==============......| 72 % [8] rozhodně ano
2 : |=====...............| 27 % [3] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [11] 2.00
1 : |=====...............| 27 % [3] rozhodně ano
2 : |=========...........| 45 % [5] spíše ano
3 : |=====...............| 27 % [3] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [11] 3.00
1 : |====................| 18 % [2] rozhodně ano
2 : |====................| 18 % [2] spíše ano
3 : |====................| 18 % [2] neutrální
4 : |=======.............| 36 % [4] spíše ne
5 : |==..................| 9 % [1] rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [2] 1.50
1 : |==========..........| 50 % [1] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [2] 1.00
1 : |====================| 100 % [2] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne