Jizba Petr Ing. Ph.D. :: [02TER] Termika a molekulová fyzika

Další předměty
[02BPMF2] Bakalářská práce 2
[02TER] Termika a molekulová fyzika
[02VUMF2] Výzkumný úkol 2
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 13 / 82 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 15 %
|===.................|
SUM : Celkové hodnocení [143] 1.87
1 : |========............| 39 % [56]  
2 : |========............| 42 % [61]  
3 : |==..................| 11 % [16]  
4 : |=...................| 6 % [9]  
5 : |....................| 0 % [1]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [7]
  • Komunikace se studenty.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zlepšit kvalitu slovního přednesu (hlavně co se hlasitosti týče). Také by bylo dobré seznámit studenty s některými součástmi matematického aparátu o trochu dříve (mám na mysli Pfaffovy formy, ty lze podle mě probrat klidně jen na cvičeních, ale díky tomu, jak rozšíří náhled, bych se nebránil je probrat hned na prvních cvičeních).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na matfyzu je obecně špatná akustika - mluvit víc nahlas.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přišlo mi, že ing. Jizba je takový profesionál, že si vůbec nepřipouští že některé (hlavně matematické) aspekty přednášky by mohli dělat studentům problémy. Přišlo mi, že kdyby se na přednášce zašlo jen o stupínek k elementárnějšímu vysvětlení či kroku, pochopil bych mnoho věcí mnohem lépe.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nepředčítat pouze svou prezentaci, ale spíše vysvětlovat co je tam napsáno, doplńovat apod.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Atraktivnější přednášky, hlasitější přehled
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Srozumitelnost řeči a pochopitelnost vyjadřování. Dále by bylo vhodné dělat i něco jiného než podtrhávat ukazovátkem na slidech.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [5]
  • Matematický přístup k věci (hodně se držel schéma definice, věta, důkaz) a to, že se nebál na nás hodit matematiku, kterou jsme doposud neznali. A povedlo se mu to velmi bravurně (alespoň z mého pohledu).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Je v pohodě :)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • poutavost a přehlednost.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vhled, styl výuky. Líbilo se mi že jsme různé problémy nahlédli z mnoha směrů a s různými matematickými aparáty.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Termika ho zajímá, baví a má veliký přehled
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [4]
  • Občas jsem byl demotivován nepochopením přednášky a pozdní hodinou že jsem na druhou půlku nešel.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Uspávající, nezáživná přednáška, ve vzdálenějších lavicích téměř nebylo přednášejícímu rozumět.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Do zadních řad neni slyšet a ing.Jizba má značně uspávající hlas i pro první lavice
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Lenost. A hlad.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [3]
  • Cvičení s panem doktorem byla mnohem lepší než přednáška, byla dobrou přípravou ke zkoušce.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičení mi bylo spásou, nechápu jak někdo mohl udělat zkoušku bez cvičení s panem Jizbou. Mnoho věcí z přednášky se na cvičení velmi rychle vysvětlilo.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvičení s Jizbou bylo skvělé. Zápočet je za docházku + jako přednášející ví nejlíp, co bude chtít u zkoušky + je ochoten dovysvětlit věci z přednášek. Velmi, velmi přínosné. Dávám A** :-)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [6]
  • přednáška na webu přednášejícího v podobě prezentace
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Z přednášek v pdf.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jizbovy webové prezentace
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • ze zápisků z cvičení+cvičebnice a z přednáškové prezentace
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta k předmětu, presentace pana Jizby
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Jizbova pdf
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [4]
  • Z mého pohledu byla zkouška zaměřená pouze na písemnou (docel obtížnou) část. V ústní části byla požadována jen část (a ta jednodušší) probrané látky. Obtížná témata (odvození Maxwellovy rozdělovací fce, odvození/důkazy Carnotových teorémů, definice absolutní teploty,... )
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pan Jizba je opravdu docela hodnej, není moc čeho se bát :-]
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zklamalo mě, že přestože jsem se teorii na zkoušku věnoval velmi dlouho, na finální výsledek to takřka nemělo žádný vliv a rozhodl výsledek testu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nechápu jak jsem to se svými znalostmi mohl udělat....asi štěstí :)
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [12] 1.67
1 : |=======.............| 33 % [4] rozhodně ano
2 : |=============.......| 66 % [8] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [12]
1 : |========............| 41 % [5] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [13] 2.00
1 : |======..............| 30 % [4] rozhodně ano
2 : |===========.........| 53 % [7] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |===.................| 15 % [2] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [13] 2.62
1 : |=...................| 7 % [1] rozhodně ano
2 : |========............| 38 % [5] spíše ano
3 : |========............| 38 % [5] neutrální
4 : |===.................| 15 % [2] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [13] 2.23
1 : |=====...............| 23 % [3] rozhodně ano
2 : |=========...........| 46 % [6] spíše ano
3 : |===.................| 15 % [2] neutrální
4 : |===.................| 15 % [2] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [16]
1 : |=...................| 6 % [1] 0-2
2 : |====................| 18 % [3] 3-6
3 : |====................| 18 % [3] 7-10
4 : |======..............| 31 % [5] 11-14
5 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [6] 1.17
1 : |=================...| 83 % [5] rozhodně ano
2 : |===.................| 16 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [6] 1.33
1 : |=============.......| 66 % [4] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [6] 1.33
1 : |=============.......| 66 % [4] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [6] 1.00
1 : |===.................| 16 % [1] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |==========..........| 50 % [3] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |=======.............| 33 % [2] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [14] 1.00
1 : |===.................| 14 % [2] z vlastních zápisků
2 : |....................| 0 % [0] z cizích zápisků
3 : |========............| 42 % [6] z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [8] 2.00
1 : |=====...............| 25 % [2] rozhodně ano
2 : |============........| 62 % [5] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |==..................| 12 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [8] 1.38
1 : |============........| 62 % [5] rozhodně ano
2 : |=======.............| 37 % [3] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [8] 1.63
1 : |=======.............| 37 % [3] rozhodně ne
2 : |============........| 62 % [5] spíše ne
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ano
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [8] 2.50
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [4] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [4] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [8] 2.50
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |============........| 62 % [5] spíše ano
3 : |=====...............| 25 % [2] neutrální
4 : |==..................| 12 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [8] 2.25
1 : |=====...............| 25 % [2] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [4] spíše ano
3 : |==..................| 12 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |==..................| 12 % [1] rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [6] 2.33
1 : |=======.............| 33 % [2] rozhodně ano
2 : |===.................| 16 % [1] spíše ano
3 : |=======.............| 33 % [2] neutrální
4 : |===.................| 16 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [6] 1.50
1 : |==========..........| 50 % [3] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [3] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne