02TER  >  Termika a molekulová fyzika

Počet hodnotících: 13 / 161 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 8 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 161 studentů.
Ukončilo předmět: 88 studentů.
|===========.........| 54 %

Břeň David RNDr. Ph.D. [ ]
Havránková Eva RNDr. [ Cvičící, Zkoušející ]
Chadzitaskos Goce Doc.Ing. CSc. [ ]
Jizba Petr Ing. Ph.D. [ Cvičící, Přednášející, Zkoušející ]

N : Poznámky k předmětu [11]
  • Bohužel jsme asi nestihli úplně vše, ale termika mě rozhodně zaujala (na to, že dřív se mi moc nezamlouvala)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Obsah přednášek často vybočoval od tématu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Celý semestr se mi zdála termika jako nejtěžší předmět prváku. Nakonec ale byla zkouška mnohem jednodušší než jsem čekal.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Takový zvláštní předmět, bylo by asi třeba trochu zapracovat na přednášce. Hlavně poslední kapitola (Maxwellova rozdělovací fce) mi přišla dost nejasná.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zní to hrozivě a i vypadá, ale dá se to zvládnout poměrně snadno. Dokonce je to občas i zajímavé :-P
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velmi se mi líbil způsob i obsah výkladu předmětu, opravdu mi ale chyběl nějaký ucelený zdroj literatury kde by se daly zjistit věci které sice nezazněly (či jen stručně), ale jejichž znalost byla očekávána.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • výborný předmět, pro někoho obtížný, pro někoho jednoduchý.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • předmět vyžadoval matematický apartát, který nebyl probrán a nebyl v rámci předmětu dostatečně vysvětlen
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • V podání doc. Jizby mnohdy zajímavé s mnoha novými pohledy na fyziku
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Překvapivě zajímavý a dobře podaný předmět. Přednášky z internetu na přípravu stačí (+-). Velmi doporučuji chodit k Jizbovi na cvičení.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Styl přednášek ani cvičení mi nevyhovoval
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [13] 2.31
1 : |===.................| 15 % [2] rozhodně ano
2 : |===========.........| 53 % [7] spíše ano
3 : |===.................| 15 % [2] neutrální
4 : |===.................| 15 % [2] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [13] 2.85
1 : |===.................| 15 % [2] rozhodně ano
2 : |======..............| 30 % [4] spíše ano
3 : |===.................| 15 % [2] neutrální
4 : |======..............| 30 % [4] spíše ne
5 : |=...................| 7 % [1] rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [13]
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |============........| 61 % [8] spíše ano
3 : |=====...............| 23 % [3] ano i ne
4 : |===.................| 15 % [2] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [13]
1 : |=...................| 7 % [1] rozhodně ano
2 : |======..............| 30 % [4] spíše ano
3 : |=====...............| 23 % [3] ano i ne
4 : |======..............| 30 % [4] spíše ne
5 : |=...................| 7 % [1] rozhodně ne