Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská
Další předměty
[02ELMA] Elektřina a magnetismus
[02TER] Termika a molekulová fyzika Role učitele
Cvičící, Zkoušející |
|
Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [2] |
C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [2] | 3.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [2] | 3.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [2] | 4.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [2] | 1.00 | ||||||||||||||||||||||||
|
Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [6] | 1.00 | ||||||||||||
|
Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [4] | 2.00 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Otázky byly formulovány jasně. [4] | 2.25 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [4] | 2.25 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4] | 3.00 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [4] | 3.25 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [4] | 2.25 | ||||||||||||||||||||
|
C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [2] | 2.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící uměl(a) učit [2] | 3.50 | ||||||||||||||||||||
|
Studijní průměr: <1.0, 1.5>
Studijní průměr: (2.0, 2.5>