01LAB2  >  Lineární algebra B2

Počet hodnotících: 19 / 188 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 10 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 188 studentů.
Ukončilo předmět: 84 studentů.
|=========...........| 44 %

Balková Lubomíra Ing. Ph.D. [ Přednášející, Zkoušející ]
Humhal Emil Doc.RNDr. CSc. [ Cvičící ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [7]
  • lépe a daleko záživněji podaná algebra než v zimě
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zajímavý předmět, veledůležitý pro budoucí studium - teorii operátorů potkávám ve druháku na každém kroku. Možná bych do látky přidal definici kvadratické formy (ve skriptech snad je, ale nebylo to probráno), tento pojem se vyskytuje ve VOAFu ve druháku často. Takto by měla B-čková matematika vypadat: není důležité znát složité důkazy, ale spíš ty konstruktivní, a v souvislostech porozumět látce.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Hlavní náplní byla teorie matic a řešení soustav rovnic.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Dobré přednášky, zkouška byla dost náročná
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nutnost pre dalsie studium matematiky na FJFI
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nutno znát a chápat skutečně dokonale, protože podmínky u zkoušky nejsou nejlehčí.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zajimavejsi nez algebra 1, minimalne pusobi uzitecneji.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [26]
1 : |===============.....| 73 % [19] Slovní odpověď

N : Oznámkujte předmět [19] 1.68
1 : |========............| 42 % [8] 1 (výborně)
2 : |==========..........| 52 % [10] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |=...................| 5 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [19]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |==============......| 68 % [13] ano
3 : |======..............| 31 % [6] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká