Balková Lubomíra Ing. Ph.D. :: [01LAB2] Lineární algebra B2

Další předměty
[01DEM] Dějiny matematiky
[01LAB2] Lineární algebra B2
[01UKRY] Úvod do kryptologie
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 15 / 115 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 13 %
|===.................|
SUM : Celkové hodnocení [23] 1.35
1 : |===============.....| 73 % [17]  
2 : |===.................| 17 % [4]  
3 : |==..................| 8 % [2]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • Přednášky jsou jednoznačně přínosem, kdo na ně nechodil, tak látku (přes úšpěšně vykonanou zkoušku) nemá zažitou a v pozdějším studiu v pojmech často tápe.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Byla to dobrá příprava na zkoušku. K tomu sice posloužily i zápisy doc. Humhala dostupné na internetu, ale na přednáškách se mnoho věcí dělalo trochu jinak, byly víc vysvětleny. Na druhou stranu si nemyslím, že by byla zkouška nějaký problém i kdyby se na přednášky nechodilo. Jako zajímavost se někdy objevily prezentace z historie matematiky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [5]
  • stačilo propočítat zkouškové písemky z loňska, které měla doktorka Balková na svých stránkách a naučit se teorii
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Učil jsem se výhradně ze zápisků - jsou přehledné a důkazy jsou zkrácené a názorné. Důkazům ve skriptech jsem mnohdy neporozuměl. Ovšem je dobré si je pročíst v případě, že je důkaz na přednášce příliš zkrácen nebo vynechán a student neví, kde se informace vzala.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zápisky, skripta, loňské zkoušky.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Skripta doc. Humhala, zápisky z přednášek, loňské písemky - webové stránky ing. Balkové byly velice dobrým zdrojem při přípravě na zkoušku
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zápisky z přednášek, testy z předchozích let
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [4]
  • nejpříjemnější zkouška v semestru :)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Důležité je zvládnout praktickou část, tedy počítání - tam je to loterie o numerických chybách, navíc často nezbývá časová rezerva; když člověku začnou vycházet složité výsledky, většinou to je špatně (ale nemusí to tak být). Zkouškové písemky jsou zveřejňovány. Teoretická písemná část se dá v pohodě naučit a zabere ze dvou hodin tak patnáct minut. Kdo se dostane k ústní části, už je za vodou a zkouška probíhá v pohodové atmosféře.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zkouška nebyla lehká, ale rozhodně ne nijak nezvládnutelná, pokud se to člověk naučil, měl jistotu, že to dá, v písemce nebyly žádné podrazy
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Měla jsem problém stihnout písemku v daném čase, vcelku velké bodové ztráty za numerické chyby... Ústní zkouška byla nejlepší a nejpříjemnější ústní zkouška jakou jsem zažila...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
  • přijemný výklad, zapojování studentů do výkladu
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cit pro publikum, výstižnost, názornost, vysvětlování látky na příkladech.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • snahu zaujmout a koukat na problémy normálníma očima
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vstřícnost ke studentům a to, že se na rozdíl od většiny jiných matematiků dokáže i usmívat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • možná neslibovat tolik přednášek z historie determinantů, protože se stejnak žádná nekonala, trochu změnit monotónnost hlasu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [9]
1 : |===============.....| 77 % [7] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [12]
1 : |========............| 41 % [5] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |==..................| 8 % [1] 50%-75%
4 : |==========..........| 50 % [6] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [13]
1 : |============........| 61 % [8] slovní odpověď

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [10] 1.20
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |==================..| 90 % [9] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |==..................| 10 % [1] ne

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [11]
1 : |=============.......| 63 % [7] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [13] 1.46
1 : |============........| 61 % [8] 1 (výborný)
2 : |======..............| 30 % [4] 2
3 : |=...................| 7 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [11]
1 : |=============.......| 63 % [7] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [6]
1 : |=================...| 83 % [5] Slovní odpověď