01MAA2  >  Matematická analýza A2

Počet hodnotících: 9 / 46 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 19 %
|====................|

Zapsaných na předmět: 46 studentů.
Ukončilo předmět: 32 studentů.
|==============......| 69 %

Mikyška Jiří Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Pelantová Edita Prof.Ing. CSc. [ Cvičící, Přednášející, Zkoušející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [4]
  • Hezký předmět. Člověk se zde hlavně naučí precizně se vyjadřovat a nezanechávat po sobě díry.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jsem spokojen.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • To, co se člověk naučí zde, využije téměř všude.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skvěle odpřednášený úvod do integrálního počtu a řad, velmi dobré jak přednášky (prof. Pelantová), tak cvičení (ing. Mikyška - zatím asi nejlepší cvika na jaderce).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [13]
1 : |==============......| 69 % [9] Slovní odpověď

N : Oznámkujte předmět [9] 1.00
1 : |====================| 100 % [9] 1 (výborně)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [9]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [9] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká