Pelantová Edita Prof.Ing. CSc. :: [01MAA2] Matematická analýza A2

Další předměty
[01MAA2] Matematická analýza A2
[01SSM2] Seminář současné matematiky 2
[01TC] Teorie čísel
[01TEMA] Teorie matic
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 8 / 42 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 19 %
|====................|
SUM : Celkové hodnocení [13] 1.00
1 : |====================| 100 % [13]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • Na rozdíl od mnoha jiných přednášek daného semestru byl člověk na konci jaksi pokřtěn danou problematikou.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zajímavé a přínosné, mnohdy jiný způsob důkazu než ve skriptech.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Měli jsme as. Pytlíčka, který není v nabídce. Oceňuji přehlednost, systematičnost,... cvičení s panem Pytlíčkem jsou zkrátka super.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
  • Skripta.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • hlavně skripta
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta, zápisky, občas prof. Jarník - DII.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zápisky a skripta.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
  • Zkoušející mi nechala čas na rozmyšlenou. Nebyla zákeřná.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zatím nejpřínosnější zkouška. Co mi trochu vadilo, bylo neustálé koukání přes rameno (mám s tím problém u kohokoliv, takže možná jde jen o subjektivní pocit). Také mám pocit, že paní profesorka není vždy 100% objektivní, hlavní vůči studentkám, a nechá se snadno vytočit, narozdíl od pana Pytlíčka, který u zkoušky jede tak nějak pořád stejně. Jinak samá pozitiva, především hodně oceňuji, že jí opravdu záleží víc na tom, že věci rozumím, než na formálním zápisu, a umí poznat, kdy opravdu nevíte, a kdy si třeba jen nemůžete vzpomenout, a poradit ve vhodnou chvíli. Některé souvislosti mi díky ní došly až na zkoušce :), beru to jako podnět k sebezlepšení.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
  • Komunikace se studenty, energičnost. Srozumitelný a jasný výklad.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Schopnost přednášet "z fleku"
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Snahu o to, aby studenti probírané věci chápali už na přednášce.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • Možná trochu zlepšit práci s tabulí - uspořádnání, čitelnost.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Není moc co zlepšovat. :)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [7]
1 : |==============......| 71 % [5] 90%-100%
2 : |======..............| 28 % [2] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [8]
1 : |==========..........| 50 % [4] slovní odpověď

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [6] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [6] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [7] 1.00
1 : |====================| 100 % [7] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [6]
1 : |==========..........| 50 % [3] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [1]
1 : |====================| 100 % [1] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [1] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [0]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď