02DEF2  >  Dějiny fyziky 2

Počet hodnotících: 15 / 117 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 12 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 117 studentů.
Ukončilo předmět: 102 studentů.
|=================...| 87 %

Štoll Ivan Doc.Ing. CSc. [ Přednášející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [8]
  • Hezký předmět. Člověk si udělá obrázek o vývoji fyziky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět jako takový se mi líbí, je dobré vědět i něco o vývoji fyziky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Příjemné zadumání se nad našimi předchůdci.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Opět kredity za docházku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Super předmět, dozvíte se např. mnoho zákulisních informací o Newtonovi a Hookovi. Škoda nevyužít vyprávění takové kapacity jako je pan docent.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zajímavé vyprávění, zápočet za účast
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Někdy zajímavé,ale většinou vaše pozornost na hodině závisí na přátelích. kterými se obklopíte. Jakmile si sednete spolu, z přednášky nemáte nic.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Vyborny oddechovy predmet se spoustou zajimavosi z dejin fyziky.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [23]
1 : |=============.......| 65 % [15] Slovní odpověď

N : Oznámkujte předmět [15] 1.33
1 : |=============.......| 66 % [10] 1 (výborně)
2 : |=======.............| 33 % [5] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [15]
1 : |=...................| 6 % [1] nevyjádřeno
2 : |================....| 80 % [12] ano
3 : |===.................| 13 % [2] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká