Štoll Ivan Doc.Ing. CSc. :: [02DEF2] Dějiny fyziky 2

Další předměty
[02DEF2] Dějiny fyziky 2
[02ELMA] Elektřina a magnetismus
Role učitele
Přednášející
Počet hodnotících: 9 / 102 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 8 %
|==..................|
SUM : Celkové hodnocení [9] 1.22
1 : |===============.....| 77 % [7]  
2 : |====................| 22 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
  • Člověk má 2 možnosti: buď naslouchá (což byl z drtivé většiny můj případ), nebo si v případě, že ho téma nezaujme, může trochu orazit, což při našem nabitém programu taky není úplně k zahození.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Je třeba si sednout dopředu, abyste slyšeli a něco z výkladu měli.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zajímavé přednášky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [6]
  • Jeho znalosti daného tématu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přehled, smysl pro humor, off-topic poznámky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • V ČR není většího odborníka.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Oceňuju, kolik informací si pamatuje a jak zábavnou formou je schopen je předat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Příjemný přístup
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zajímavost výkladu a zábavnost.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
  • Mluvit víc hlasitěji.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • V ničem.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Více názornosti
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [6]
1 : |==========..........| 50 % [3] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [9]
1 : |===============.....| 77 % [7] 90%-100%
2 : |==..................| 11 % [1] 75%-90%
3 : |==..................| 11 % [1] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [9] 1.22
1 : |===============.....| 77 % [7] 1 (výborný)
2 : |====................| 22 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [12]
1 : |==========..........| 50 % [6] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [6]
1 : |==========..........| 50 % [3] Slovní odpověď