Krbálek Milan Mgr. Ph.D. :: [01MAB4] Matematická analýza B4

Další předměty
[02DPMF2] Diplomová práce 2
[01KTVE] Konferenční týden výzkumu, exkurze
[01MAB4] Matematická analýza B4
[01MDS] Modely dopravních systémů
[01SMB2] Seminář z matematické analýzy B2
[02VUMF2] Výzkumný úkol 2
[18VUSE2] Výzkumný úkol 2
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 9 / 67 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 13 %
|===.................|
SUM : Celkové hodnocení [17] 1.00
1 : |====================| 100 % [17]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [6]
  • Stojí za to tam chodit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Kvalitní a zajímavé přednášky. Jediné, co bych vytkl je skutečnost, že část teorie požadovaná ke zkoušce, teorie míry, na ní není probírána a je probírána výhradně na semináři, který je volitelný a měl by tudíž sloužit jen jako doplněk k přednášce.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Probírané definice, věty a důkazy jsou hodně komentované, to ve skriptech většinou nenajdete.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Navštěvovat tyto přednášky každopádně má smysl.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velice zajímavé a přínosné, na přednáškách byla skvěle vysvětlena probíraná látka.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velmi kvalitni prednasky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Cvicila Lubomira Balkova-neni zde uvedena. Jeji cviceni byla velmi kvalitni.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [8]
  • Ze skripta, částečně z poznámek.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta, příklady z dřívějších zkouškových písemek.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta, zápisky z přednášek
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ze skript a vlastních poznámek z přednášek a cvičení.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Matematicka analyza IV. a cvicebnice od zkousejiciho.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta, ktera jsou velmi kvalitni, a me zapisky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta, vlastní zápisky z hodin
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta MAB4, vlastne zapisky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [7]
  • Jako na MAB3, takže celkem fajn.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na úspěšné vykonání zkoušky je nutno znát většinu látky ze skript.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Oceňuji systém předem daných otázek ke zkoušce. Studentům to umožňuje lépe si systematizovat učení a uspořádat znalosti.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Těžká zkouška.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Dostatečný čas na přípravu, student byl řádně prověřen, zda problematiku opravdu chápe.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Na pisemku staci napocitat si prklady z pisemek z minulych let, na ustnim jsem se trochu topil v dukazech, ale stejne o dopadlo velmi dobre. Zkousky u krbalka jsou velmi pohodove.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • pisomna cast o mnoho narocnejsia ako ustna cast
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [7]
  • Velmi dobré přednášky, skvělá skripta, motivace malými písemkami během semestru, příjemná zkouška.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Občas nechává studenty dokončit větu, či důkaz, máme tak šanci ukázat že jsme to pochopili nebo čas o tom popřemýšlet než se někdo odváží přihlásit.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Dokázal problematiku jasně a názorně vysvětlit, velice zajímavé přednášky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Krbalek proste prednasi poutave, srozumitelne a dovede vysvetlit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přehledný zápis na tabuli, vstřícnost ke studentům.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Schopnost zajimave podat ucivo.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • ustretovost, pedagogicke schopnosti
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • Snad jen neříkat "chtět" místo "chtít" :D
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nic me nenapada.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [13]
1 : |===========.........| 53 % [7] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [9]
1 : |==================..| 88 % [8] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |==..................| 11 % [1] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [15]
1 : |=========...........| 46 % [7] slovní odpověď

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [8] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [8] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [13]
1 : |=========...........| 46 % [6] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [9] 1.00
1 : |====================| 100 % [9] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [12]
1 : |========............| 41 % [5] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |==========..........| 50 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [2] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [0]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď