Krbálek Milan Mgr. Ph.D. :: [01MDS] Modely dopravních systémů

Další předměty
[02DPMF2] Diplomová práce 2
[01KTVE] Konferenční týden výzkumu, exkurze
[01MAB4] Matematická analýza B4
[01MDS] Modely dopravních systémů
[01SMB2] Seminář z matematické analýzy B2
[02VUMF2] Výzkumný úkol 2
[18VUSE2] Výzkumný úkol 2
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 3 / 9
Procento hodnotících: 33 %
|=======.............|
SUM : Celkové hodnocení [3] 1.00
1 : |====================| 100 % [3]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Na přednášky se vyplatí chodit, nejen, že jsou zajímavé, ale k přípravě na zkoušku už jsem téměř nic jiného nepoteboval.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
  • zápisky z MDS a RMF
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • poznámky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Vlastní zápisky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
  • písemka poměrně náročná, ústní část příjemnější
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zkouška může a nemusí mít více částí, což mi přijde jako nejlepší systém
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
  • komunikace s posluchači
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • cvičení sloužilo hlavně k oživení matematických znalostí, k přípravě aparátu na řešení diferenciálních rovnic (tedy operátory, Fourierova transformace, konvoluce)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] 90%-100%
2 : |==========..........| 50 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]
1 : |==========..........| 50 % [3] slovní odpověď

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [3] 1.00
1 : |=============.......| 66 % [2] nevyjádřeno
2 : |=======.............| 33 % [1] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [2] 1.00
1 : |====================| 100 % [2] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
1 : |====================| 100 % [1] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [2]
1 : |====================| 100 % [2] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [2] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď