Štefaňák Martin Ing. Ph.D. :: [02TSFA] Termodynamika a statistická fyzika

Další předměty
[02TSFA] Termodynamika a statistická fyzika
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 1 / 50 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 2 %
|....................|
SUM : Celkové hodnocení [0] 0.00
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Obcas mi mohl priklady vysvetli trochu vice do detailu a pro blbecky, protoze nejsou uplne trivialni a obcas to proste nedocvakne.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [1]
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |====================| 100 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [1] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [0]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď