02TSFA  >  Termodynamika a statistická fyzika

Počet hodnotících: 13 / 138 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 9 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 138 studentů.
Ukončilo předmět: 61 studentů.
|=========...........| 44 %

Jex Igor Prof.Ing. DrSc. [ Přednášející, Zkoušející ]
Lavička Hynek Ing. Ph.D. [ ]
Potoček Václav Ing. [ Cvičící ]
Štefaňák Martin Ing. Ph.D. [ Cvičící ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [11]
  • Statistické odvození nejen celé termodynamiky. Velmi poučný předmět.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Celkově mě předmět bavil, přednášky se mi zdály být srozumitelnější než TEF1
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zajímavý předmět, který rozvíjí témata v termodynamice pouze nastíněná. Obávám se však, že mnoho studentů se naučí cvičit se stavovými proměnnými a veškerý smysl jim unikne.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Náročný úvod do statistické fyziky. A částečně opakování prvácké Jizbovské termiky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Určitě je to potřeba, ale nějak mě to moc nebavilo. Třeba to ještě časem pořádně docením.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Opravdu velmi zajímavý a i přínosný předmět.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Jediné dostupné materiály jsou wikiskripta, z přednášek si nelze pořídit zápis, přestože jsou dobře strukturované a zajímavé. Některé probírané kapitoly mi nepřijdou nutné, ale to asi nemohu posuzovat, na to mám moc malý přehled.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Jex se na TSFA na prednaskach trochu snazil, ale stale to obcas upadalo do uplneho chaosu. Predmet jako takovy byl velmi zajimavy, skoda, ze nebyly lepsi prednasky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Naprosto krásná učebnicová ukázka toho, jak by předmět neměl vypadat. Přednáška k ničemu, neexistující skripta (nepočítám-li samizdatová skripta z wikiskript), cvičení probírající látku z jiného předmětu, cvičebnice napsaná metodou "něco málo napíšem, aby se neřeklo.". Avšak probíraná partie fyziky má velice velký potenciál být přínosným a zajímavým předmětem. Kdyby se ze sylabu vyřadili části zbytečně duplikující termiku z prváku (týká se především cvičení, kde zabíraly odhadem 2/3) a přednášející se rozhodl přednášet a vysvětlovat a třeba stvořit nějaké oficiální studijní materiály, tomuto předmětu by to prospělo. Vzhledem však k výsledkům uplynuvších anket se obávám, že tomu tak ještě drahnou dobu nebude a tento předmět i nadále bude ničit krásnou a přínosnou partii fyziky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zejména statistická fyzika mě opravdu bavila, v termodynamice mám při zpětném pohledu pořád dost mlhy.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • predmet by mal mat viac kreditov
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [24]
1 : |===========.........| 54 % [13] Slovní odpověď

N : Oznámkujte předmět [13] 2.23
1 : |=====...............| 23 % [3] 1 (výborně)
2 : |=========...........| 46 % [6] 2
3 : |=====...............| 23 % [3] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |=...................| 7 % [1] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [13]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |===========.........| 53 % [7] ano
3 : |=========...........| 46 % [6] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká