Jizba Petr Ing. Ph.D. :: [02TER] Termika a molekulová fyzika

Další předměty
[02BPMF2] Bakalářská práce 2
[02DPMF2] Diplomová práce 2
[02FCI2] Funkcionální integrál 2
[02TER] Termika a molekulová fyzika
[02VUMF2] Výzkumný úkol 2
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 19 / 71
Procento hodnotících: 26 %
|=====...............|
SUM : Celkové hodnocení [25] 1.84
1 : |=========...........| 44 % [11]  
2 : |=======.............| 36 % [9]  
3 : |==..................| 12 % [3]  
4 : |==..................| 8 % [2]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
  • Vesměs přínosné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • přednášky byly celkově skvělé, jen škoda, že se konaly poté, co byli všichni vyčerpaní zamotáváním z elmy
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Musel jsem sedět hodně vepředu, jinak jsem z toho nic neměl.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Jakožto přednášející a zkoušející ví, co se má cvičit. Věci hezky vysvětlí a jede přiměřeným tempem.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Je dost nepříjemné (mě se to tedy v tomto předmětu nestalo), když je člověk vyvolán k tabuli na nějakou složitější, příp. novou věc, no a cvičící za něj převezme štafetu, osobě u tabule tedy pak ujede vlak. Kolikrát se stalo, že někdo zůstal takto trčet u tabule, no a pan Jizba začal vykládat a odvozovat teorii, která se hodila k danému příkladu. Daná osoba si pak nemůže sama pořídit zápisky, no a ještě zaclání před tabulí.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [7]
  • Prezentace, zápisky (hlavně ze cvičení).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zápisky z přednášek (prezentací)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Prezentace p. Jizby, Feynmanovy přednášky I, zápisky ze cvičení, skripta doc. Maršáka
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta, ale hlavne prezentace prednasejiciho
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • z prezentací pana Jizby a ze cvičení
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Prezentace z přednášek.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • pdf na internetu
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [4]
  • Jedna z těch lehčích zkoušek, akorát to bylo všechno hrozně na dlouho. Mělo být víc termínů pro méně lidí.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouška byla jedna z nejdelších, kterou jsem absolvoval. Paní Havránková, u které jsem měl být na ústní část, má při zkoušení opravdu klidné tempo a když jsme zbývali ještě tři z pěti, vzal si nás pan Jizba k sobě abychom tam nemuseli strávit celý den.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zkouška nakonec nebyla tak náročná, jak jsem čekal, když se člověk naučil spočítat příklady. Podle mě příliš záleží na písemce - když člověk třeba zapomene odečíst latentní teplo tání, jsou mu strženy 2 body a už nemůže dostat A, i kdyby uměl teorii perfektně. Jinak je fajn, že pan Jizba dává vybrat mezi povídací a odvozovací otázkou, je to zas nový prvek ve zkoušení....
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zkouška odpovídala náročnosti předmětu, pokud to člověk uměl, tak se vůbec nemusel bát
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
  • Odborník ve svém oboru.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přehled, zaujetí pro dané téma.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Neotřelý výklad, který zaujme. Např. časté používání cizích pojmů.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • pan Jizba skvěle přednášel, ukazoval spousty zajímavých příkladů, jen možná příliš často zabrousil do teorií informací a k černým dírám (ale zas to bylo zajímavé a člověk se na problém mohl kouknout jinak - takže to vlastně nakonec bylo dobře)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Jeho show byla místy zábavná - např. přednáška o entropii černých děr.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [7]
  • Chodit včas (ne že bych byl nějaký pedant, ale když už se překročí i ta akademická čtvrthodinka, tak je to napováženou, nehledě k tomu, že tam čeká poměrně dost lidí). Mluvit trochu hlasitěji.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Mluvit hlasitěji, výrazněji, přicházet na přednášky včas.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Měl by na tabuli více psát odvození některých vztahů apod.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nečíst jen prezentace, více používat tabuli
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Příchod na přednášky včas.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Především bych uvítal hlasitější projev směrem k publiku, nikoliv k prezentaci na zdi. Také bych uvítal, kdyby během přednášek bylo jasně řečeno, co je důležité a co bude předmětem zkoušky. Neviděl jsem žádnou kostru.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nečíst svou prezentaci. Vysvětlovat látku a odvozovat na tabuli.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [8]
1 : |============........| 62 % [5] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [13]
1 : |===========.........| 53 % [7] 90%-100%
2 : |=...................| 7 % [1] 75%-90%
3 : |===.................| 15 % [2] 50%-75%
4 : |=====...............| 23 % [3] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [14]
1 : |==========..........| 50 % [7] slovní odpověď

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [10] 1.30
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |================....| 80 % [8] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |==..................| 10 % [1] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |==..................| 10 % [1] ne

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [8]
1 : |==========..........| 50 % [4] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [15] 2.20
1 : |====................| 20 % [3] 1 (výborný)
2 : |===========.........| 53 % [8] 2
3 : |===.................| 13 % [2] 3
4 : |===.................| 13 % [2] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [12]
1 : |============........| 58 % [7] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [18]
1 : |============........| 61 % [11] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [3]
1 : |=======.............| 33 % [1] 1 (výborný)
2 : |=============.......| 66 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |=======.............| 33 % [1] Příliš nízké
3 : |=============.......| 66 % [2] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [0]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď