02TER  >  Termika a molekulová fyzika

Počet hodnotících: 20 / 179 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 11 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 179 studentů.
Ukončilo předmět: 95 studentů.
|===========.........| 53 %

Augustovičová Lucie Bc. [ Cvičící ]
Havránková Eva RNDr. [ Zkoušející ]
Jizba Petr Ing. Ph.D. [ Cvičící, Přednášející, Zkoušející ]
Petr Ivo Ing. [ Cvičící ]
Štěpán Vojtěch Ing. [ Cvičící ]
Vašata Daniel Ing. [ Cvičící ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [9]
  • Nejsem spokojen s důkazy objevujícími se v probírané látce. Obecně bych ocenil více vysvětlování a trochu méně matematiky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Taková hodně matematicky pojatá fyzika. Člověk pochopí základní ideu, no a pak už může na základě dvou až tří vztahů a matematických hrátek odvozovat klidně i samostatně věci složitější, aniž by si musel cokoliv pamatovat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Čekal jsem od tohoto předmětu podstatně méně. O to více mě překvapil a docela zaujal. Zajímavé jsou např. příklady poskytnuté na webu a také poslední kapitola, kde se objevují partie, které se můžou hodit do budoucna také v matematice.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Dobrý, vcelku zajímavý předmět zaměřený i na reálné věci a jevy, bohužel přednášky byly strašně nezáživné a nudné, takže se člověk něco dozvěděl až o zkouškovém...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • termika s panem Jizbou byla dobrá, škoda jen těch pozdních přednášek na matfyzu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Trochu zvláštní a nevyvážený předmět - zajímavá látka, zabalená do velkého množství nové matematiky, na kterou však nebylo dost času ani prostoru, takže většinou se to člověk jenom naučil víceméně nazpaměť (s nějakou základní úrovní porozumění) na zkoušku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Relativně lehký předmět.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Podivný předmět - prezentace během fyzikálních přednášek je neobvyklým řešením, také většina cvičících je zvláštní.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Termika...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [29]
1 : |==============......| 68 % [20] Slovní odpověď

N : Oznámkujte předmět [20] 2.00
1 : |====................| 20 % [4] 1 (výborně)
2 : |============........| 60 % [12] 2
3 : |====................| 20 % [4] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [20]
1 : |===.................| 15 % [3] nevyjádřeno
2 : |=================...| 85 % [17] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká