Fučík Radek Ing. Ph.D. :: [01MAA4] Matematická analýza A4

Další předměty
[01MAA4] Matematická analýza A4
[01MAT2] Matematika 2
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 1 / 15 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 6 %
|=...................|
SUM : Celkové hodnocení [0] 0.00
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Zkusit věnovat aspoň cvičení navíc komplexce a počítání integrálů s její pomocí. Je to věc dost zajímavá, přitom jak na přednášce, tak na cvičeních na to moc času nezbude. Tak tak se stihne pár příkladů, aby člověk viděl, že něco takového jde, ale že bych měl třeba nějaký cit pro to, jak obecný to je postup a kdy bude výhodné tak počítat, to ne.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [1]
1 : |====================| 100 % [1] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [1] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď