01MAA4  >  Matematická analýza A4

Počet hodnotících: 6 / 35 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 17 %
|===.................|

Zapsaných na předmět: 35 studentů.
Ukončilo předmět: 27 studentů.
|===============.....| 77 %

Fučík Radek Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Kůs Václav Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Mareš Jan Doc.RNDr. CSc. [ ]
Vrána Leopold Ing. [ Přednášející, Zkoušející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [5]
  • Prostě super.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vynikající. Chtělo by to kromě Danielovské naznačit i Lebesgueovskou konstrukci. Ale i tak jsem hodně spokojen.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jeden z nejnáročnějších předmětů. Možná se látka místy zbytečně zatemňuje a navíc neexistuje pořádný materiál, kde by byly důkazy více rozvedeny.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na mě příliš abstraktní. Zajímavý předmět, ale přes veškerou snahu se mi nepodařilo získat ten správný nadhled, který by mi umožnil lépe vhlédnout do problematiky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Teorie Lebesgueova integrálu, co říct víc, snad jen hurá integrovat :) Naučí se tam užitečné věci.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [11]
1 : |===========.........| 54 % [6] Slovní odpověď

N : Oznámkujte předmět [6] 2.00
1 : |=======.............| 33 % [2] 1 (výborně)
2 : |=======.............| 33 % [2] 2
3 : |=======.............| 33 % [2] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [6]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [6] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká