Štěpán Vojtěch Ing. :: [02TER] Termika a molekulová fyzika

Další předměty
[02GMF2] Geometrické metody fyziky 2
[02TER] Termika a molekulová fyzika
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 4 / 15
Procento hodnotících: 26 %
|=====...............|
SUM : Celkové hodnocení [0] 0.00
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • díky zápočtovým písemkám nás donutil, abychom se na předmět skutečně učili i během semestru
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
  • na cvičeních jsme téměř nic nespočítali, cvičící studentovi u tabule vůbec neporadil, jen čekal, dokud něco (i špatného) neřekne. celkově mi cvičení moc nedala, bez samostatného počítání bych byl ztracen
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • rozhodně více vysvětlovat a pomáhat nám, nemůže očekávat, že to všichni budou hned umět, od toho jsou přeci cvičení a místo toho, aby na nás koukal a snažil se z nás vymáčknout řešení, tak nám pomocí a zkusit problém vysvětlit
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Hlavně cvičit a nezadávat jen domácí úkoly. Prezentace výsledků, který student někde opíše je naprosto nepřínosná. Cvičení byla naprosto k ničemu a studium termiky bylo formou samostudia. Zápočtová písemka by měla odpovídat kvalitě cvičení.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [4]
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |==========..........| 50 % [2] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |==========..........| 50 % [2] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |==========..........| 50 % [2] Odpovídající
4 : |==========..........| 50 % [2] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [0]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď