Smotlacha Jan Ing. :: [02ELMA] Elektřina a magnetismus

Další předměty
[02ELMA] Elektřina a magnetismus
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 4 / 26 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 15 %
|===.................|
SUM : Celkové hodnocení [0] 0.00
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
  • Vždy se na hodinu připravil, takže když náhodou někdo neměl spočítaný příklad za domácí úkol, bez žádných zmatků jsme se dozvěděli, jak daný příklad řešit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Prošli jsme většinu příkladů, ing. Smotlacha vysvětlil vše co bylo třeba srozumitelně, zápočtové písemky nebyly náročné...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • procvičí téměř všechny příklady ze skript
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Docela často se stávalo, že cvičící přišel pozdě, což pak mělo dopad na to, že jsme nestíhali, a tak jsme si museli nahrazovat. Nakonec jsme toho však stihli docela dost.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] 1 (výborný)
2 : |==========..........| 50 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [4] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
1 : |====================| 100 % [1] Slovní odpověď