02ELMA  >  Elektřina a magnetismus

Počet hodnotících: 20 / 214 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 9 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 214 studentů.
Ukončilo předmět: 107 studentů.
|==========..........| 50 %

Bažant Pavel Mgr. [ Cvičící ]
Břeň David RNDr. Ph.D. [ Cvičící, Zkoušející ]
Havránková Eva RNDr. [ ]
Chadzitaskos Goce Doc.Ing. CSc. [ Přednášející, Zkoušející ]
Petr Ivo Ing. [ ]
Smotlacha Jan Ing. [ Cvičící ]
Strmisková Lucie Ing. [ Cvičící ]
Štoll Ivan Doc.Ing. CSc. [ Cvičící, Zkoušející ]
Vašata Daniel Ing. [ Cvičící ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [10]
  • Super.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ve skiptech je mnoho informací navíc, chtělo by to zdůraznit podstatné části (jakýmkoli způsobem).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Kdybych nemusel, tak bych si předmět asi nezapsal, ale nakonec jsem rád, že jsem ho absolvoval.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nejlepší předmět letního semestru. Není lehký, ale dá se to naučit.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Svým obsahem vcelku zajímavý předmět. Akorát mi vadí, že tam mnoho věcí padá z nebe.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • elma se dá srovnat se mechanikou - zmatená cvičení, objemná skripta, celkem pohodová zkouška
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • ELMA se dost blbě hodnotí, z mého pohledu je předmět velmi nevyvážený. Látka je hodně zajímavá, ale je jí strašně moc (ani nejlepší lidé z našeho ročníku se nedokázali naučit úplně všechno stejně dobře), přednášky zmatené a na cvičení se toho moc neudělá. Nakonec ale ani nároky na zkoušce nejsou až tak vysoké, jak jsme se báli.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Královský předmět prvního ročníku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • V přednáškách jsem se občas ztrácela, až jsem na ně přestala chodit... skripta jsou rozhodně srozumitelnější. Zkouška byla jedna z lehčích...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět zajímavý ale příšerně odpřednášený.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [30]
1 : |=============.......| 66 % [20] Slovní odpověď

N : Oznámkujte předmět [20] 2.05
1 : |=====...............| 25 % [5] 1 (výborně)
2 : |=========...........| 45 % [9] 2
3 : |======..............| 30 % [6] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [20]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |===================.| 95 % [19] ano
3 : |=...................| 5 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká