Potoček Václav Ing. :: [02TSFA] Termodynamika a statistická fyzika

Další předměty
[02TSFA] Termodynamika a statistická fyzika
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 8 / 31
Procento hodnotících: 25 %
|=====...............|
SUM : Celkové hodnocení [0] 0.00
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
  • Perfektní připravenost. Je vidět, že ví čeho se týká následující příklad, ale upozorní na některé závěry, které využijeme třeba až za měsíc. Přehled v probírané látce i její návaznosti. Přehledný zápis.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ochota, vstřícné vystupování, dobře strukturované cvičení. Jeden z nejlepších cvičících.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Výborná struktura cvičení (všechno se stíhalo a bylo dostatečně vysvětleno). Přehlednost zápisu na tabuli a super vysvětlení.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vždy před počítáním příkladu rychle zopakuje teorii
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vstřícnost, schopnost vysvětlovat
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • dokazal hodne naucit
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
  • Dle některých (ne mě) mluví moc potichu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Měl by být přísnější!
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Někdy mluvit trochu více nahlas
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Fajn, že jsou a že dostatečně pokrývají přednášku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvičení zbytečně opakuje látku probíranou v termice. 2/3 cvičení se dělá látka termiky jinými matematickými metodami. Bylo by daleko vhodnější, probírat úlohy statistické fyziky a pokročilejší termodynamiky, třeba už jen proto, že spousta příkladů, jež se objevují u zkoušky jsou nyní pro studenty nové a moc nevědí, jak se s nimi vypořádat. Dalším problémem je žalostná cvičebnice. Tři příklady za kapitolu nepovažuji za dostatečné, pokud si chci látku procvičit a získat pocit, že onomu skutečně rozumím.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [8]
1 : |============........| 62 % [5] 1 (výborný)
2 : |=====...............| 25 % [2] 2
3 : |==..................| 12 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [8]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [8] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď