Břeň David RNDr. Ph.D. :: [02ELMA] Elektřina a magnetismus

Další předměty
[02ELMA] Elektřina a magnetismus
Role učitele
Cvičící, Zkoušející
Počet hodnotících: 6 / 49 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 12 %
|==..................|
SUM : Celkové hodnocení [4] 1.00
1 : |====================| 100 % [4]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • Znalost věci.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velký přehled, člověk se ho nebojí na cokoliv zeptat, ochotu ke konzultacím kdykoliv a kdekoliv.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • Měl by být víc drsný na studenty a víc se držet učebních osnov.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Moc se toho neudělalo. Občas se zabředává do věcí, které jsou zajímavé, ale naprosto neužitečné, minimálně v Elmě (například toroidální souřadnice nebo logické úlohy). Myslím, že by prospěly nějaké menší písemky, člověk by měl motivaci se elmu učit, protože jde o velmi zajímavou a potřebnou látku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
  • Kombinací skript, zápisků a MIT kurzu jsem se snažil učinit výsledný obraz.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pouze skripta.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
  • Břeň je v pohodě a hodně mírný v hodnocení. Příklady dává ze skript ty středně těžké. Jen se ho hlavně na nic neptejte a nevymlouvejte se, že jste se to nestihli naučit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Nic moc, myslím, že se cviky z elmy nebyl z našeho ročníku spokojen skoro nikdo. Myslím, že by to chtělo sjednotit nároky a probírat látku trochu systematičtěji.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]
1 : |==========..........| 50 % [3] slovní odpověď

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [4] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
1 : |=============.......| 66 % [2] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [2]
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |==========..........| 50 % [1] 2
3 : |==========..........| 50 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [2] Příliš nízké
3 : |....................| 0 % [0] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď