Bažant Pavel Mgr. :: [02ELMA] Elektřina a magnetismus

Další předměty
[02ELMA] Elektřina a magnetismus
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 6 / 29
Procento hodnotících: 20 %
|====................|
SUM : Celkové hodnocení [0] 0.00
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
  • Měl snahu vše vysvětlit.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • je vidět, že látce rozumí a byl ochoten nám vše vysvětlovat
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Kamarádský přístup, osvěžení cvičení nesouvisejícími příklady.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Viděl do toho,ale je potřeba si to doma propočítat ať se jede na jistotu a neřeší se chyby ve výpočtech , popř jestli byl použit správný vzorec. I ono samotné odvozování řešení příkladu na hodině potom trvá déle, než kdyby nám ho předvedl na již propočtený.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Ochota pomoct a vysvětlit probíranou látku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
  • Často byl pryč a našel ohromné zalíbení v elektrostatice, kterou jsme probírali ještě ve třech čtvrtinách semestru. (Závěrečná písemka se taky týkala látky jen do elektřiny). Fatálně se látka nestíhala probrat, předposlední kapitolu jsme probrali na dodatečném cvičení v konzultačním týdnu, pátou kapitolu jsme vůbec neprobrali.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • lepší příprava na cvičení, sice nakonec vše vymyslel na místě, ale na cvičení byly časté prostoje, kdy se nic nedělo a hypnotizovalo tabuli. Také pan Bažant měsíc před koncem semestru odjel a už se neukázal a pak nám zničeho nic zadat zápočtovou písemku
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Méně létání pryč.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [6]
1 : |=======.............| 33 % [2] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |=============.......| 66 % [4] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |===.................| 16 % [1] Příliš nízké
3 : |=================...| 83 % [5] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [0]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď