Virius Miroslav Doc.Ing. CSc. :: [18ZALG] Základy algoritmizace

Další předměty
[18BPSE2] Bakalářská práce 2
[18DPSE1] Diplomová práce 1
[18DPSE2] Diplomová práce 2
[818PRC] Programování v C++
[18PRC2] Programování v C++ 2
[818JAV] Programování v Javě
[18SBAK] Seminář k bakalářské práci
[18SD2] Seminář k diplomové práci 2
[18VUSE1] Výzkumný úkol 1
[18VUSE2] Výzkumný úkol 2
[818ZALG] Základy algoritmizace
[18ZALG] Základy algoritmizace
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 8 / 48 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 16 %
|===.................|
SUM : Celkové hodnocení [13] 1.31
1 : |==============......| 69 % [9]  
2 : |======..............| 30 % [4]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
  • Byly pro mě přínosem.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na přednášky chodilo čím dál tím méně studentů, což je škoda, protože přednášky za to stály. Důvodem byl možná pozdní čas konání.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nejvíc mi daly přednášky náhradního asistenta. Měly pomalé tempo, byly názorné, asistent ukazoval látku na příkladech.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • Cvičil nás Josef Smolka (není v nabídce) - výborný cvičící, vše měl vždy detailně připravené a rozmyšlené, až neuvěřitelně přehledný zápis na tabuli (většina vyučujících, co jsem zatím zažil, by se měla jít na jeho zápisy někdy podívat). Na cvičení byla velice příjemná atmosféra a udělalo se vždy hodně práce.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičícím byl Josef Smolka a byl super. Oceňuji vřelý přístup ke studentům.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Mohly by se více rozebírat probírané algoritmy, co se implementace týče. Téměř celý semestr se neprogramuje a pak je najednou potřeba dané algoritmy implementovat (na zkoušku, zápočet), což bývá někdy problém, zvláště pro začátečníky. Popř. by mohly být zadávány nějaké jednoduché domácí úkoly, které donutí studenta si daný algoritmus doma projít a napsat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [5]
  • Skripta.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skripta
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta, Algoritmy a programovací techniky (Toepfer), Knuth. Poslední dvě zmíněné buď jen tak ze zájmu o problematiku, nebo když se mi zpracování tématu ve skriptu zcela nezamlouvalo (ojedinělé), ke zkoušce bohatě stačily skripta.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta + vlastní zápisky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Výhradně skripta.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
  • Náročnost optimální.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouška se nesla v pohodovém duchu, na všechno bylo dost času, hlavně se mi líbilo předimenzování času na napsání programu, protože zejména u této části může být čas velkým nepřítelem.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Oceňuji možnost si při prvním pokusu zvolit téma ústní a písemné části, je to rozhodně fér. U písemné (programovací) části se pak člověk může lehce zapotit, než daný algoritmus vymyslí a implementuje.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
  • Ohromný přehled, poutavý a srozumitelná výklad.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Výborně napsaná skripta.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velmi dobře přednáší.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Líbily se mi matematická odvozování.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
  • Nic mě nenapadá.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přestal jsem chodit na přednášky, protože jsem si z nich nic neodnášel. Nedokážu ale přesně upřesnit důvod.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Asi v ničem.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Tempo je příliš vysoké a začátečník se nestačí orientovat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [7]
1 : |===========.........| 57 % [4] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [8]
1 : |==========..........| 50 % [4] 90%-100%
2 : |==..................| 12 % [1] 75%-90%
3 : |==..................| 12 % [1] 50%-75%
4 : |=====...............| 25 % [2] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [10]
1 : |==========..........| 50 % [5] slovní odpověď

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [6] 1.00
1 : |===.................| 16 % [1] nevyjádřeno
2 : |=================...| 83 % [5] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [6]
1 : |==========..........| 50 % [3] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [8] 1.50
1 : |==========..........| 50 % [4] 1 (výborný)
2 : |==========..........| 50 % [4] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [8]
1 : |==========..........| 50 % [4] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [8]
1 : |==========..........| 50 % [4] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [3]
1 : |====================| 100 % [3] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |=============.......| 66 % [2] Odpovídající
4 : |=======.............| 33 % [1] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
1 : |====================| 100 % [1] Slovní odpověď