Vrána Leopold Ing. :: [01MAA4] Matematická analýza A4

Další předměty
[01MAA4] Matematická analýza A4
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 6 / 30
Procento hodnotících: 20 %
|====................|
SUM : Celkové hodnocení [11] 1.27
1 : |==============......| 72 % [8]  
2 : |=====...............| 27 % [3]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Zážitek
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [5]
  • Vlastní poznámky + průvodce
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • wikiskripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • bohužel, turistický průvodce. Určitě by se ta látka dala podat srozumitelněji, jen by to nemělo pouze 100 stran (ale o to rychleji by se to dalo naučit).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Průvodce
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vlastní zápisky, v případě nejasností wikiskripta a spolužáci :)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [5]
  • Zážitek, jako obvykle. Jedna z mála zkoušek, po které si člověk říká, že by si jí s chutí zopakoval.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouška, jak má být :-)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zážitek na celý život. Zkouškové písemky byly na rozdíl od zimy docela rozumné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dá se zvládnout
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Příjemný průběh zkoušky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
  • Nadhled, schopnost vypíchnout to zajímavé. Jinak viz MAA3.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Příjemný přístup
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • živost, nadšení pro věc, eleganci, styl
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášení z patra a nulová tolerance k přetahování
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • přednášky rozhodně nejsou srozumitelné pro každého.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Tu a tam připsat na tabuli i méně "zřejmé" závěry
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
1 : |=============.......| 66 % [2] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [5]
1 : |============........| 60 % [3] 90%-100%
2 : |====................| 20 % [1] 75%-90%
3 : |====................| 20 % [1] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [10]
1 : |==========..........| 50 % [5] slovní odpověď

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [5] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [5] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [10]
1 : |==========..........| 50 % [5] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [6] 1.50
1 : |==========..........| 50 % [3] 1 (výborný)
2 : |==========..........| 50 % [3] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [10]
1 : |============........| 60 % [6] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď