Jex Igor Prof.Ing. DrSc. :: [02TSFA] Termodynamika a statistická fyzika

Další předměty
[02BPMF2] Bakalářská práce 2
[02TSFA] Termodynamika a statistická fyzika
[02TJNS] Transportní jevy/Nerovnovážné systémy
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 12 / 61 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 19 %
|====................|
SUM : Celkové hodnocení [19] 2.00
1 : |==========..........| 52 % [10]  
2 : |==..................| 10 % [2]  
3 : |=====...............| 26 % [5]  
4 : |=...................| 5 % [1]  
5 : |=...................| 5 % [1]  

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
  • Srozumitelnější než TEF1, více konzistentní a měla jsem pocit, že vím odkud a kam se ubíráme
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Rovnou jsem to vzdal po zkušenostech z minulého semestru, ale byla to chyba. Prof. Jex se tentokrát snažil přednášet srozumitelně a celkem se mu to dařilo.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Dalo se to, ale nic moc zabavneho ani poucneho. Latku jsem pochopil vetsinou az na cvicenich.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]
  • skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • wikiskriptum
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vlastní zápisky, wikiskripta, u některých témat jiné zdroje na netu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Z online skript.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • wikiskripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zapisky z webu, vlastne poznamky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [5]
  • S odpuštěnou písemkou byla zkouška docela příjemná.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na zkoušce jako obvykle ze mne vytáhl znalosti, o kterých jsem nevěděla, že je mám :) A taky mi vysvětlil pár složitých jevů, které na přednášce jen nakousl.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Lepší známku dostávají zpravidla ti, kteří měli odpuštěnou zkouškovou písemku.Všichni jsme měli strach, ale prof. Jex byl hodný :)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zkouska byla pomerne tezka, Jex byl trochu netrpelivy....prislo mi, ze si me 2 A4 textu snad ani neprecetl a ihned mi nalozil dopsat tam neco, co uz jsem tam celkem nastinene mel...pozdeji odpoledne jsem odesel s E, i kdyz jsem vedel temer vse.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zkouškové příklady neodpovídají látce probíráné na cvičení a vice versa. Buď změnit strukturu cvičení (což by stálo za zamyšlení, neboť zbytečně opakují látku z termiky) nebo předělat zkouškové příklady.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
  • Přednášky jsou velmi zajímavé, posluchači nedá skoro žádnou práci udržet pozornost.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Výklad TSFA byl o dost lepší než TF1.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Je to velmi inteligentní člověk.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Klade důraz na pochopení namísto matematického formalismu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [6]
  • Přednášky na sebe občas nenavazují, díky wikiskriptům to není moc problém, ale je to škoda. Díky předmětu "Termika" by práci s diferenciálními formami, konkrétně tedy diferenciály stavových veličin posluchači TSFA již měli perfektně ovládat (až na chemický potenciál, o kterém se v Termice nemluví). Není tedy zapotřebí je moc opakovat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Rovnice občas padají z nebe a je těžké se chytit a udržet nit až do konce.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Během zápisu na tabuli by mohl psát všechny kroky a nepřeskakovat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Místo snahy témata popularizovat a pak najednou vychrlit hromadu výpočtů bez podání vysvětlení jejich postupu by bylo lepší, kdyby přednášející věnoval větší čas a námahu vysvětlení jednotlivých vzorců a zákonů (kde se vzaly, jak byly odvozeny a teprve až pak k čemu vlastně slouží)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skrabe, meni znaceni, dela moc dlouhe logicke skoky...velmy prostor pro zlepsovani
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • trosku sprehladnit zapis na tabuli
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [7]
1 : |===========.........| 57 % [4] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [10]
1 : |==========..........| 50 % [5] 90%-100%
2 : |==..................| 10 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |========............| 40 % [4] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [13]
1 : |===========.........| 53 % [7] slovní odpověď

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [7] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [7] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [11]
1 : |===========.........| 54 % [6] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [12] 2.58
1 : |=====...............| 25 % [3] 1 (výborný)
2 : |===.................| 16 % [2] 2
3 : |========............| 41 % [5] 3
4 : |==..................| 8 % [1] 4
5 : |==..................| 8 % [1] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [11]
1 : |=============.......| 63 % [7] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [12]
1 : |==========..........| 50 % [6] Slovní odpověď