01DIFR  >  Diferenciální rovnice

Počet hodnotících: 14 / 36
Procento hodnotících: 38 %
|========............|

Zapsaných na předmět: 36 studentů.
Ukončilo předmět: 23 studentů.
|=============.......| 63 %

Beneš Michal Doc.Dr.Ing. [ Zkoušející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [10]
  • Aplikace prváku, docela zábavné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velice pečlivý, systematický, záživný a pěkný úvod do ODR. Velmi užitečné (což jsme zjistili již během prvních týdnů na FJFI), jen škoda, že tento předmět není (nemůže; je jasno, že to kvůli návaznostem úplně nejde) zařazen o nějaký ten semestr dříve.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • základní oblast matematiky podaná možná až příliš pečlivě, chyběl nadhled nad důkazy
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velmi dobrý předmět, přednášky ale většinou nudné.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • potřebný, leč ne mnoho zajímavý předmět
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět jako celek mě spíš zklamal. Cvičení s panem docentem Humhalem byla dobrá, ale bylo jich málo a čas (od 7:30) ráno byl naprosto vražedný. Přednášky s p. Benešem spočívaly téměř výhradně v opisování skript na tabuli.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • velice užitečný a precizně vedený předmět
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pro někoho to možná bylo užitečné, pro mě moc ne. Většinu příkladů jsem se naučil řešit už během dvou let studia. Takže mi předmět jen utřídil znalosti a "otravoval" mě zkouškou z teorie. Zkrátka nuda a nakonec stres...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Základní kurs diferenciálních rovnic, potřebný pro všechny áčkaře.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zprvu jsme si myslela, že mě to bude bavit ale opak je pravdou
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Oznámkujte předmět [14] 2.21
1 : |====................| 21 % [3] 1 (výborně)
2 : |========............| 42 % [6] 2
3 : |======..............| 28 % [4] 3
4 : |=...................| 7 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [12]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |=============.......| 66 % [8] ano
3 : |=======.............| 33 % [4] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká