01DIM2  >  Diskretní matematika 2

Počet hodnotících: 17 / 81
Procento hodnotících: 20 %
|====................|

Zapsaných na předmět: 81 studentů.
Ukončilo předmět: 46 studentů.
|===========.........| 56 %

Masáková Zuzana Doc.Ing. Ph.D. [ Přednášející ]
Pošta Severin Doc.Ing. Ph.D. [ ]
Šťovíček Pavel Prof.Ing. DrSc. [ Přednášející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [14]
  • Člověk se dověděl věcí
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dobrý předmět, který rozvíjí tvůrčí myšlení studentů, pouze některé části byli mírně zmatené.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Náplň předmětu mě po letním semestru trochu zklamala, takže jsem přestal chodit, ale kladně hodnotím přístup ke studentům i způsob předkládání látky, ze které jsem leccos pochopil i proti své vůli.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velmi dobrý předmět, zajímavá témata
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velmi užitečný předmět.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zajímavá náplň, líbila se mi počáteční motivace konkrétními problémy (Fib. řada, Josefův problém,...)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zajímavý předmět, věco probírané v něm se navíc hodí i v jiných předmětech.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zase jiné oblasti matematiky než lineární algebra a analýza. Řešení rekurentních rovnic se pak dá využít třeba v Základech algoritmizace.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Opravdu velmi pěkný matematický předmět, podle mne rozhodně mnohem lepší než DIM1. V podstatě jsme navázali na druhá cvika z lineární algebry, kde se pouze zmínil vektorový prostor posloupností a věnovali se mu trochu důkladněji. Také jsme se naučili některé další užitečné věci. Moc mě ale nebavily domácí úkoly se kterými jsme někdy tratili dost času na začátku hodiny.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • pravděpodobně nejzajímavější z Diskrétních matematik, probírá se nejzajímavější téma, které je rozhodně možné uplatnit v ostatních předmětech
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Překvapivě užitečný a nenáročný předmět, který je první praktickou aplikací lineární algebry a zároveň úvodem do diferenciálních rovnic. Nenavazuje na DIM1. Nutný předmět nejen pro všechny zájemce o matematiku. Zápočtový test je velmi jednoduchý, zápočet však lze získat i za předvedení 3 domácích úkolů, které jsou mnohdy těžší, ale zajímavější.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Příjemné a zábavnější pokračování DIM1, také získání zápočtu bylo mnohem jednodušší. Student viděl, jak se používá algebra a analýza z prvního semestru k řešení diferenčních rovnic.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velmi prospěšné, naučí vysokoškolskému způsobu matematického uvažování.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velmi zajímavý předmět rozvíjející logické myšlení a nutící k samostatné práci.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

N : Oznámkujte předmět [17] 1.29
1 : |===============.....| 76 % [13] 1 (výborně)
2 : |===.................| 17 % [3] 2
3 : |=...................| 5 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [17]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |===================.| 94 % [16] ano
3 : |=...................| 5 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká