Masáková Zuzana Doc.Ing. Ph.D. :: [01DIM2] Diskretní matematika 2

Další předměty
[01DIM2] Diskretní matematika 2
[01TC] Teorie čísel
Role učitele
Přednášející
Počet hodnotících: 13 / 49
Procento hodnotících: 26 %
|=====...............|
Celkové hodnocení [13]
1 : |===============.....| 76 % [10]  
2 : |=====...............| 23 % [3]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.23

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.80
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.51
Hodnocení v roli přednášející [13]
1 : |===============.....| 76 % [10]  
2 : |=====...............| 23 % [3]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.23

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.79

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
  • Na přednáškách se zadávají příklady, zápočet se dá získat buď prezentací vyřešených příkladů, nebo potom písemkou z probrané látky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášky dobré sktrukturované, dobře vedené a přehledné
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zajímavé, jenom škoda, že se často většina hodiny věnovala domácím úkolům - podrobnější probrání problematiky by podle mě bylo zajímavější, ale rozhodně nejužitečnější z Diskrétních matematik
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [10]
  • Nikdy se do ničeho nezamotala či zbytečně nezabředla, elegantně odvykládala co bylo třeba
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přehlednost a srozumitelnost přednášek.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Příjemnost, srozumitelnost výkladu, pečlivé vysvětlování
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Srozumitelný výklad.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Srozumitelný výklad a přehledné zápisy na tabuli.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Způsob předložení látky studentům, podněcování aktivity.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • způsob výkladu s originálními nápady při několikerém vysvětlování téhož
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dobrý přístup ke studentům. Neztrácení kontaktu se studenty, takže se nestávalo, že by někdo, koho to zajímal nechápal aktuální látku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Orientaci v problematice, schopnost pochopit některé studenty prezentující domácí úkol na tabuli - pro mě to často bylo nemožné, přehledné zápisky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Usměvavá tvář :-)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [6]
  • Není potřeba
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nic mě nenapadá.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zaujmout i ty, kteří tak nějak nevědí, co od předmětu čekat, dát nějaký cíl, ke kterému se v přednáškách směřuje.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Byla škoda, že nám dost hodin odpadlo a o některých jsme ani nevěděli předem a dozvěděli jsme se to až na místě.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Trochu striktnější režim... je to možná až moc pohodový předmět.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zkrátit řešení domácích úkolů na tabuli, nové úlohy zadávat na konci hodiny - často se stalo, že mě nějaká zaujala natolik, že jsem pak nevnímala výklad a věnovala se dané úloze
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [13]
1 : |==================..| 92 % [12] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |=...................| 7 % [1] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [13] 1.23
1 : |===============.....| 76 % [10] 1 (výborný)
2 : |=====...............| 23 % [3] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5