01LIP  >  Lineární programování

Počet hodnotících: 9 / 20
Procento hodnotících: 45 %
|=========...........|

Zapsaných na předmět: 20 studentů.
Ukončilo předmět: 15 studentů.
|===============.....| 75 %

Burdík Čestmír Prof.RNDr. DrSc. [ Cvičící, Přednášející, Zkoušející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [9]
  • Měl by být vyměněn přednášející
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • na to, jak je LP v podstatě jednoduchá záležitost byl výklad značně nesystematický, vedený ze dvou směrů, pokaždé s jiným značením
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zajímavý a ne příliš složitý předmět. Na něco to může být i vcelku užitečné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Opravdu zábavný předmět, všem doporučuji :-D.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Profesor Burdík přidal spoustu inovativních věcí do přednášek.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět je založen na samostatné práci studentů, takže nelze očekávat, že to do nich přednášející nasype. Pokud pro tento předmět nic neuděláte, tak vám také nic nepřinese, třebaže zkoušku budete mít hotovou.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • velmi oceňuji programy, které jsme museli dělat, člověk si tím látku pořádně osvojí
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět který se hodí spíš na ekonomku, naštěstí má něco do sebe a je probrán "po jaderňácku".
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • BO
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

N : Oznámkujte předmět [9] 2.56
1 : |====................| 22 % [2] 1 (výborně)
2 : |=======.............| 33 % [3] 2
3 : |====................| 22 % [2] 3
4 : |==..................| 11 % [1] 4
5 : |==..................| 11 % [1] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [8]
1 : |==..................| 12 % [1] nevyjádřeno
2 : |=================...| 87 % [7] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká