Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská
Další předměty
[18BPSE2] Bakalářská práce 2
[01LIP] Lineární programování [01PRO2] Problémový seminář 2 Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející |
|
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2] |
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1] |
|
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1] |
|
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [8] |
|
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [6] |
|
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4] |
|
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [6] |
|
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3] |
|
P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [6] | ||||||||||||||||
|
Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [9] | 1.67 | ||||||||||||||||
|
P : Oznámkujte přednášející(ho) [6] | 2.83 | ||||||||||||||||||||
|
C : Oznámkujte cvičící(ho) [7] | ||||||||||||||||||||
|
C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7] | ||||||||||||||||
|
Studijní průměr: <1.0, 1.5>
Studijní průměr: <1.0, 1.5>