01MEX  >  Modelování extrémních událostí

Počet hodnotících: 3 / 5 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 60 %
|============........|

Zapsaných na předmět: 5 studentů.
Ukončilo předmět: 4 studentů.
|================....| 80 %

Kůs Václav Ing. Ph.D. [ Přednášející, Zkoušející ]
Veverka Petr [ Zkoušející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [3]
  • Během výuky se zdá, že vůbec netušíte, o co vlastně jde, ale když si člověk začne pozorně pročítat poznámky, najednou to dává smysl a užitečnost předmětu je taky hned vidět.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Náročný předmět , který kombinuje pravděpodobnost a modelování. Při pohledu zpět můžu říci, že bylo možné pobrat všechny informace a že do sebe nakonec všechno zapadlo. Doporučil bych ale doplnit předmět cvičeními, na kterých by se nějaký jednoduchý model sestavil a na kterém by se daly představené statistiky testovat. Myslím, že pak by mohli studenti snadněji převést získané znalosti do svých prací.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velmi zajímavý předmět s poměrně složitou matematikou.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Oznámkujte předmět [3] 1.33
1 : |=============.......| 66 % [2] 1 (výborně)
2 : |=======.............| 33 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [3]
1 : |=======.............| 33 % [1] nevyjádřeno
2 : |=======.............| 33 % [1] ano
3 : |=======.............| 33 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká