Kůs Václav Ing. Ph.D. :: [01MEX] Modelování extrémních událostí

Další předměty
[01BPAM2] Bakalářská práce 2
[01BPMM2] Bakalářská práce 2
[01BPSI2] Bakalářská práce 2
[01BPTS2] Bakalářská práce 2
[01MAA4] Matematická analýza A4
[01MEX] Modelování extrémních událostí
[01POPR] Pokročilá pravděpodobnost
[01PRA2] Pravděpodobnost a matematická statistika 2
[01RPMM2] Rešeršní práce 2
[01BSEM] Seminář k bakalářské práci
[01STR] Statistická teorie rozhodování
[01SBAR] Stochastické hry a bayesovské rozhodování
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 1 / 4 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 25 %
|=====...............|
Celkové hodnocení [2]
1 : |====================| 100 % [2]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.80
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.51
Hodnocení v roli přednášející [1]
1 : |====================| 100 % [1]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.79

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Bylo možné si pořídit velmi kvalitní zápisky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
  • vlastní poznámky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
  • myslím, že zkouška odpovídala přednášce
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
  • - na začátku každé hodiny shrnul předešlou přednášku - orientoval se v současných trendech - ochota vysvětlit problém několikrát ...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • předpokládat nižší znalosti u studentů :)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [1]
1 : |====================| 100 % [1] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [1] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [1] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [1] 1.00
1 : |====================| 100 % [1] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5