01SMB2  >  Seminář z matematické analýzy B2

Počet hodnotících: 13 / 88
Procento hodnotících: 14 %
|===.................|

Zapsaných na předmět: 88 studentů.
Ukončilo předmět: 79 studentů.
|==================..| 89 %

Krbálek Milan Doc.Mgr. Ph.D. [ Cvičící ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [13]
  • doplňková přednáška k MAB4, která je dá se říci povinná, pokud chce student pochopit teorii míry
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Náplní není tolik procvičování látky z přednášky, jako v předchozím semestru, ale hlavně teorie míry, která je součástí zkoušky z MAB4.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Rozšíření k MAB4. Velmi důkladně probraná teorie míry.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Upřednostnil bych, aby se stihla probrat látka - nejdřív povinnosti, pak zábava. Pan docent podlehl zájemcům o AMSM a těm, co se v látce přestali orientovat, aby na semináři vystoupili jiní. Avšak nikdo (snad až na Poštu) nedosáhl úrovně, jaká mohla být v řádných hodinách.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ač se tváří jako seminář, je SMB2 plnohodnotnou částí MAB4 a na něm probíraná látka je obsahem zkoušky. Vyplatí se na něm dávat pozor.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Fakticky poviné přednášky k MAB4
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Probírala se míra, která se už na přednáškách z MA4 dělala nedělala tak podrobně.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět sloužil z části jako druhá přednáška MAB4 a ve zbylých (asi třech) hodinách zde bylo postupně představováno zaměření AMSM... Pro získání kompletních přednášek z MAB4 se předpokládá absolvování semináře.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Seminář je víceménně extra přednáška k analýze a není důvod na něj nechodit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • téměř povinnost k přednáškám MAB4
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • "Volitelně" povinný seminář k matematické analýze
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • v podstatě se jedná o doplňkovou přednášku k MAB4, kde se probírá teorie míry
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • velmi uzitocne doplnenie MAB4
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Oznámkujte předmět [13] 1.38
1 : |============........| 61 % [8] 1 (výborně)
2 : |========............| 38 % [5] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [13]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [13] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká