Krbálek Milan Doc.Mgr. Ph.D. :: [01SMB2] Seminář z matematické analýzy B2

Další předměty
[18DPSE2] Diplomová práce 2
[01KTVE] Konferenční týden výzkumu, exkurze
[01MAB4] Matematická analýza B4
[01MDS] Modely dopravních systémů
[01SMB2] Seminář z matematické analýzy B2
[02VUMF2] Výzkumný úkol 2
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 13 / N/A
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.80
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.51
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
  • skvěle vyložená teorie míry od úplných základů. oceňuji, že pan docent dával studentům prostor, aby si sami vytvořili definice a budovali teorii
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Učí nás nemít předsudky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášky byly místy dost vtipné, například pojmenováváním vět a definic po studentech se ale občas kvůli vtipnosti vytratil obsah sdělení :)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Všechno bylo super.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vyborny, ako aj na vsetkych MAB-kach
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Ze začátku jsem potřeboval důkladnější procvičení nových pojmů. Nemohl jsem se aktivně semináře účastnit, neboť jsem se v právě vyslovených pojmech neorientoval. Do děje nebyla vtáhnuta většina, často debatovali stále titíž jedinci.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
  • Přednášky byly kvalitní, ale tématicky mě nezaujaly
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • výborný nápad probrat dopředu a pečlivěji komplikovanou teorii míry
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zápočet jsme mohli získat buď účastí na experimentu nebo napsáním zápočtové písemky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [13]
1 : |==================..| 92 % [12] 1 (výborný)
2 : |=...................| 7 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [13]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [13] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké