02DEF2  >  Dějiny fyziky 2

Počet hodnotících: 35 / 209
Procento hodnotících: 16 %
|===.................|

Zapsaných na předmět: 209 studentů.
Ukončilo předmět: 161 studentů.
|===============.....| 77 %

Štoll Ivan Doc.Ing. CSc. [ Přednášející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [34]
  • Celé hodiny len sedíte a počúvate zaujímavý výklad.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajímavý předmět doc. Štolla je dobré ještě doplnit přečtením jeho knih o dějinách fyziky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Naprosto pohodový předmět, ve kterém se dá dohnat spousta práce, která se jindy nestíhá (protokoly, domácí úkoly...).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • nebylo dobře slyšet, zčásti pro ne příliš hlasitý projev doc. Štolla
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • oddychovka, dávačka, zdroj kreditů "zadarmo"
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pokračování DEF1 "novějšími dějinami". Napínavý a vzrušující exkurz do historie okořeněný množstvím vtipů a zajímavých skutečností zkušeným odborníkem doc. Štollem.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skvěle poslouchatelný předmět, který vhodně rozšíří obzory:-)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Témata přednášek by měla být vedena zajímavěji
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velmi zajímavé povídání o téměř novodobé fyzice, pan Štoll ví co mluví. Škoda, že ho není pro ruch a sílu hlasu slyšet v zadních lavicích.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zajímavé přednášky z historie fyziky a průběhu objevování přírodních zákonitostí "vyprávěná" docentem Štollem
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zajímavý doplňkový předmět
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zajímavý předmět, zápočet je za účast.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Bylo to takove odpocikonve poslouchani zajimave dejiny fyziky. Dporucuju
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Krásné a zajímavé povídání doc. Štolla, velmi pěkný pohled na historii fyziky. Jediné minus předmětu je, že ho má zapsáno spousta nejspíše prváků, kteří se o přednášku nezajímají a místo toho vytváří hluk v aule, pana docenta je pak slyšet pouze v prvních řadách.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Oddychový předmět s nevelkou náročností.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Opět odpočinková hodina, při které má člověk čas dělat analýzu a když trochu poslouchá tak se i něco zajímavého dozví
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pokračování DEF1, kde už se berou mnohem zábavnější věci.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět byl poučný a zajímavý
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět, kde dostanete kredity za docházku, a navíc, přece jen přednášející je velké jméno...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Tyhle předměty jsou dobré, pokud se tady dozvíte některé zajímavosti a osobní pohledy na ně od takové osobnosti, jakou pan docent Štoll bezpochyby je. A v tomto předmětu jsem se takové věci dozvěděli.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • velmi zajímavý předmět, ovšem byl jsem nucen v průběhu přednášek připravovat domácí úkoly na Termiku ( RNDr. Eva Havránková?)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • výklad ktorý som počul, bol zaujímavý, ale kvôli hluku ostatných študentov sa stávalo že nebolo počuť nič
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zpřísnil bych to, je to moc zadarmo a lidi pak nedávají pozor.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • je to výborný přemět, jen je škoda, že pana Štolla slyší jen pár šťastlivců, co příjdou první a sednou si k němu nejblíž
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nejlepší
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • nemám
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Parádní předmět, bohužel občas uspávací.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Příjemný předmět. Pokud máte rádi historii, tak si ho užijete. Pokud ne, nikdo vám ji nebude vnucovat, odsedíte si to a dostanete kredity prakticky zadarmo.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • skvělý oddechový předmět, kde se člověk zasměje
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Výborný předmět pro ty, kteří se chtějí seznámit s historií fyziky přes Newtona až po současnost.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • zajímavý úvod do dějin fyziky...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Žádné
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • některé přednášky byly zajímavé
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Popularizačně podané dějiny fyziky, určitě stojí za to navštěvovat.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

N : Oznámkujte předmět [35] 1.49
1 : |==============......| 68 % [24] 1 (výborně)
2 : |====................| 20 % [7] 2
3 : |==..................| 8 % [3] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 2 % [1] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [33]
1 : |=...................| 6 % [2] nevyjádřeno
2 : |================....| 78 % [26] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |===.................| 15 % [5] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká