Štoll Ivan Doc.Ing. CSc. :: [02DEF2] Dějiny fyziky 2

Další předměty
[02DEF2] Dějiny fyziky 2
[02ELMA] Elektřina a magnetismus
Role učitele
Přednášející
Počet hodnotících: 25 / 161
Procento hodnotících: 15 %
|===.................|
Celkové hodnocení [25]
1 : |==============......| 68 % [17]  
2 : |======..............| 32 % [8]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.32

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.80
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.51
Hodnocení v roli přednášející [25]
1 : |==============......| 68 % [17]  
2 : |======..............| 32 % [8]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.32

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.79

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [9]
  • Pěkný a zajímavý předmět.
    Studijní průměr: neuveden
  • Mezi přednáškami často časové skoky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Obsah přednášky je předmětem zájmu naprosté menšiny posluchačů. I přesto, že jsem se velmi snažil obsadit místo co nejblíže, přes všudypřítomný řev nebylo slyšet téměř nic. Nejen, že se ti, kteří ruší, nesnaží mluvit potichu, dokonce musí křičet, protože přes toho pána, který mluví u tabule, není slyšet vlastního slova. Autorita, ukázněnost, úcta, to jsou pro většinu dnešních mladých lidí (přemáhal jsem se je lidmi označit) prázdná slova, nemluvě o tom, že by bylo velmi!! vhodné, zakázat nošení notebooků a podobných výdobytků doby do učeben a posloucháren, v nichž neprobíhá výuka informatických předmětů. A nyní mi nezbývá, než skončit slovy slavného českého básníka: "Nad minulým režimem jsme zvítězili. Ale nad tím, co přišlo teď, se zvítězit nedá."
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Podané zábavnou formou s hromadou zajímavostí. Rozhodně nešlo o nějaké hrnutí nudných faktů:-)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Prostě skvělé, jen tak dál.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vyprávění (jinak to nazvat nelze) historie fyziky bylo příjemných zpestřením jinak příliš matematicky zaměřených přednášek, ovšem vzhledem k počtu studentů v aule, naplněnosti rozvrhu a množství úkolů a povinností jaderňáka se nelze divit, že většina studentů se na přednášku přijde pouze zapsat a poté již pracuje do jiných předmětů, což je vyloženě škoda, neboť pan docent Štoll se velice příjemně poslouchá, jen mít ten čas relaxovat a zaposlouchat se do vyprávění...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • K zápočtu bych kromě docházky doporučil i nějakou domácí přípravu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velmi mě zklamali studenti, kteří nejsou schopni nerušit ostatní a využívají přednášky k povídání, hraní her, flirtování, konzumaci potravy atd. Myslel jsem si že když DEF2 není povinné oproti zimnímu semestru, že tam budou chodit pouze zájemci. Takhle jsem tam často vůbec neslyšel výklad.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velice poutavé
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [18]
  • Doc. Štoll je velice milý a vstřícný, navíc má vtipný výklad!
    Studijní průměr: neuveden
  • Celebrita numero uno! To by měl být pan Profesor, je skvělej, vtipnej, zábavnej, moudrej, vzdělanej, má přehled, je neobyčejně chytrej a charismatickej... (teď si místo -ej představte -ý) I kvůli němu jsem se nakonec rozhodl pro FJFI
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dokáže přednášet pro pár jedinců ochotných dávat pozor.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Naprosté povědomí o vykládané látce, snad bezmezná znalost faktů nejen z fyzikálních dějin
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Všeobecný rozhled, zapálenost do vyprávění, přednášecí um.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vtip, velmi dobré znalosti
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Výklad je zajímavý a dobře se poslouchá.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Neuvěřitelné znalosti.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Veliký přehled k danému tématu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velký přehled a erudici v tomto předmětu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vsechno dokaze zive vypravet a rika mnoho zajimavosti
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vývorné vyjadřování, podání. Jednu hodinu se student zeptal na jednu zajímavost a doc. Štoll mu na další hodině přinesl materiály.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Docent Štoll jen osobnost
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Občasné zabroušení k historkám o slavných matematicích a fyzicích zpestřovalo hodiny. Znalec oboru!
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • smysl pro humor, výstižnost, zaujetí...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Super projev.Člověk má pocit, že v oné době opravdu je a Newton sedí vedle něj. :D
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • znalost historie, vtip, přehled....
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Jeho široký rozhled.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [15]
  • nic
    Studijní průměr: neuveden
  • Hlasitost, organizace přednášek
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Je třeba si sedat do předních řad jinak není skoro vůbec rozumět.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pomalejší přednes, čitelnost některých průsvitek
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • U tohoto typu přednášek by byla vhodná 5-minutová pauza zhruba uprostřed přednášky.. Jinak fajn;-)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vykázat studenty sedící za notebookem, nedávající pozor a povídající si. Občas jsem dorazil jen několik minut po začátku a bohužel již nebylo vpředu volné místo a tak sedíce více vzadu jsem neměl možnost vychutnat si přednes pana docenta bez okolního rušení.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Byl bohužel hluk
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Docentovi je evidentně trapné prosit posluchače o ztišení, ovšem hluk v aule velmi ruší.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nebýt tak hodný.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • v nicem, ztratilo by to to kouzlo
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • doc. Štoll bohužel nemá při přednášce dostatečnou kázeň, v důsledku toho se většina posluchárny baví a z přednášky si něco odnesou první dvě řady, které něco slyší (druhá místy stěží)... vypracování prezentací pro přednášky by bylo jistě záživnější než desetiletí staré blány...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Hlasitost projevu-stačil by mikrofon, jako měl pan Jizba při přednáškách na MFF na Karlově.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • měl by si pořídit mikrofon, aby ho slyšeli všichni, je o co stát!
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Na tak dobré přednášce se toho moc zlepšit nedá
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Víc eliminovat narušitele.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [25]
1 : |==========..........| 52 % [13] 90%-100%
2 : |========............| 40 % [10] 75%-90%
3 : |==..................| 8 % [2] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [25] 1.32
1 : |==============......| 68 % [17] 1 (výborný)
2 : |======..............| 32 % [8] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5