02EXF1  >  Experimentální fyzika 1

Počet hodnotících: 26 / 164
Procento hodnotících: 15 %
|===.................|

Zapsaných na předmět: 164 studentů.
Ukončilo předmět: 133 studentů.
|================....| 81 %

Petráček Vojtěch Doc.RNDr. CSc. [ Přednášející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [25]
  • Pro budoucího experimentálního fyzika je EXF nutnost!:)
    Studijní průměr: neuveden
  • Dobře vedené přednášky, zajímavá témata, doplněna zajímavostmi z fyziky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • kdyby přednášky nebyly v pátek odpoledne, určitě by to předmětu prospělo
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • nešťastný termín - v pátek odpoledne je už člověk unavený, těší se domů, na víkend, do hospody, a pak nevnímá zajímavou látku
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nutné a nudné zlo v pátek odpoledne.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět byl velice zajímavý, avšak ze začátku zde byl prakticky totální překryv se ZFM. Bylo by dle mého názoru rozumné, aby měli absolventi ZFM1 první přednášky odpuštěné. Martin Procházka
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • předmět nepochybně důležitý pro praktika, ač si to teď někteří moc nepřipouštěli
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Takové slabší ZFM ze zimního semestru, je ale nezbytné pro pokračování ve třetím semestru, kde je předmět zakončený zkouškou.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • kredity za dochazku
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pro mě zábavnější verze ZFM1. Probírají se podobné věci. Člověk se dozví také zajímavé věci o CERNu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět je zajímavý, dodatkové přednášky, které jsou zařazeny nad rámec předmětu jsou hezkým zpestřením.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět za docházku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednášky o provedení přístrojů byly strašně nudné a bylo velmi obtížné je sledovat, navíc některé věci opakovali ZFM. Naopak probírání aktuální experimentální fyziky v CERNU a "extra" velikonoční přednáška byly skvělé. Myslím, že by se celý předmět dal shrnout do jednoho semestru. Stejně si každý musí nastudovat specifikaci přístroje než s ním bude pracovat, takže není potřeba se tím zabývat hodiny jindy
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • teoretická průprava k budoucí fyzikální praxi
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zajímavá témata na přednáškách, třeba i o různých "novinkách" ze světa vědy.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zápočet za docházku, v poměrně nevhodný čas - pátek odpoledne, do značné míry duplicitní pedmět k ZFM1
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zaujímavý nenáročný predmet, učivo sa môže zísť v ďalších predmetoch vo vyšších ročníkoch
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Některé pasáže se kryly se ZFM ze zimního semstru, ale jinak vhodný předmět pro budoucí experimentíátory - seznámení se s měřicími přístroji a metodami prohloubené o počítání odchylek a chyb měření. Nepovinný, ale přesto vhodný pro pozdější absolvování 02PRA1 a 02EXF2.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • nemám
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Obsah se kryje s jinými předměty (např. ZMD), přednášky nejsou zajímavé. Jakákoliv přednáška v pátek odpoledne s hlídanou účastí není potěšení.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Povídačka o různých metodách a přístrojích, které se používají v praktikách. Není to
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Takové opakování všeho možného.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Velmi zajímavé
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • zajímavé doplnění ZFM
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • žádné.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Oznámkujte předmět [26] 1.81
1 : |========............| 42 % [11] 1 (výborně)
2 : |=======.............| 34 % [9] 2
3 : |=====...............| 23 % [6] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [26]
1 : |=...................| 3 % [1] nevyjádřeno
2 : |===============.....| 76 % [20] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |====................| 19 % [5] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká