Petráček Vojtěch Doc.RNDr. CSc. :: [02EXF1] Experimentální fyzika 1

Další předměty
[02BPEF2] Bakalářská práce 2
[02DPEF2] Diplomová práce 2
[02EXK] Exkurze
[02EXF1] Experimentální fyzika 1
[02SEM2] Seminář 2
[02VUEF2] Výzkumný úkol 2
[02FINF] Zpracování dat ve fyzikálních experimentech
Role učitele
Přednášející
Počet hodnotících: 22 / 133
Procento hodnotících: 16 %
|===.................|
Celkové hodnocení [22]
1 : |=====...............| 27 % [6]  
2 : |===========.........| 54 % [12]  
3 : |====................| 18 % [4]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 1.91

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.80
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.51
Hodnocení v roli přednášející [22]
1 : |=====...............| 27 % [6]  
2 : |===========.........| 54 % [12]  
3 : |====................| 18 % [4]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 1.91

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.79

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [5]
  • Dobrý předmět pro budoucího experimentálního fyzika - rozvíjí do hloubky předmět ZFM
    Studijní průměr: neuveden
  • Většinou dobře strukturované, příjemně doplněny zajímavostmi
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • na páteční odpoledne často příliš nezajímavé (částečně způdobené tím, že jsme již velmi podobná temata slyšeli v ZFM1)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • V pátek odpoledne spousta lidí raději jezdila domů. Chápu však, že docent Petráček má těsný pracovní rozvrh.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velice zajímavé
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [10]
  • Vědecký přehled a přístup
    Studijní průměr: neuveden
  • Je jasné, že ho problematika zajímá.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velmi příjemný výklad, logické vysvětlování
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zkušenosti
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Daným tématům rozuměl a dokázal to dobře vysvětlit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Formu přednesu, zařazení zajímavých poznatků a aktualit nad rámec přednášek
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Jeho neuvěřitelný rozhled, znalosti, trpělivost, ochotu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Orientace v oboru, občasné přednášky na současné směry vědy
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • prehled, nakresy zapojeni, vsvetlovani metod
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Jeho praxi
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [7]
  • Neumí zaujmout studenty. Probíraná témata jsou sama o sobě jistě zajímavá, ale v podání docenta Petráčka má člověk tendence usínat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Občasná přílišná rychlost při vysvělování složitějších schémat a přístrojů
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Bohužel mluví příliš monotonním hlasem a nedokáže podat danou látku záživně (což je spíš problém látky). Spousta lidí si tak přednášky jen odseděla, dělaje cokoliv jiného.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • komunikace s posluchači, byl problém udržet pozornost
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nepsat na mokrou tabuli :-)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přidal bych alespoň trochu povinné domácí přípravy.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Koukání na promítanou prezentaci studenty v pátek odpoledne uspává.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [22]
1 : |=============.......| 63 % [14] 90%-100%
2 : |====................| 22 % [5] 75%-90%
3 : |===.................| 13 % [3] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [22] 1.91
1 : |=====...............| 27 % [6] 1 (výborný)
2 : |===========.........| 54 % [12] 2
3 : |====................| 18 % [4] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5