02ZFM2  >  Základy fyzikálních měření 2

Počet hodnotících: 27 / 120
Procento hodnotících: 22 %
|====................|

Zapsaných na předmět: 120 studentů.
Ukončilo předmět: 100 studentů.
|=================...| 83 %

Boháček Karel [ ]
Cúth Jakub [ ]
Hájková Olga [ ]
Hrazdilová Lenka [ Cvičící ]
Kocman Jindřich [ ]
Sloboda Michal [ ]
Škoda Libor Ing. [ Cvičící ]
Šmakal Radek Ing. [ ]
Šramková Kamila [ Cvičící ]
Vícha Jakub [ ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [26]
  • Předmět posloužil jako příprava na PRAK.
    Studijní průměr: neuveden
  • dobrá příprava pro praktika
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dobrý předmět na získání základní zručnosti jak v plnění experimentálních úkolů, tak zpracování jejich výsledků snad to potom v praktikách bude lepší..
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • konečně seznámení s laboratorními přístroji naživo, ale část v praktiku začala poměrně pozdě, takže se stihla projít jen polovina úloh
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět to byl perfektní - zvláště díky bezchybnému a lidskému přístupu pana Škody i všech asistentů.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • veľa práce za málo kreditov, predmet pre mňa takmer neprínosný
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velice užitečná příprava na Fyzikální praktikum ve druhém ročníku
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Výborná příprava na praktika, seznámení se s přístroji
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • ako názov hovorí úvod do meraní a prebrané veci sa určite zídu aspoň v praktikách ďalší semester
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Člověk se poprvé dostal do praktik a zkusil si něco změřit a pak napsat protokol. Příjemná příprava do Fyzikálních praktik. Můžu jen doporučit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • člověk se po teorii z zimního semestru konečně dostane k měření, jsou jen 3 protokoly, což se nechá v pohodě zvládnout
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Dobrá příprava na praktika, minimálně základy tvorby protokolu a práce v laboratoři se tam daly pochytit
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • je to perfektní přehled pro ty, kdo se alespoň trochu chtějí naučit manipulovat s přístroji :-)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Naprostá nutnost pro všechny, kteří hodlají navštěvovat praktika.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • někdy to nebylo až tak triviální, mezi asistenty občas vznikali menší rozepře
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • neni to spatne to absolvovat, clovek se dostane do praktik a zkusi si napsat nejaky protokol a aspon pak neni prekvapen pri praktikach
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Oproti praktikům opravdu lehké seznámení se s realitou.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Student si "ošahá" základní přístroje. Velmi přínosné.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Tenhle semestr jsme měli asi štěstí na nehody, takže jedno měření neproběhlo vůbec (jen jsme to nachystali další skupině), ale i tak to byl super předmět.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • jednoduchá příprava na nesnadná praktika v dalším ročníku
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nejlepší předmět z letního semestru.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • nemám
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • První kontakt s "laborkou" na FJFI. Některé pokusy byly zajímavé, jiné zase nezáživné, z některých zase musel člověk vypracovávat protokoly. Jinak příjemný předmět.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • seznámení s protokoly a praktikem
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Seznámení s tím, jak to chodí v druháku na praktiku. Určitě vhodný předmět pro zájemce o 02PRA1. Student si vyzkouší tvorbu protokolu se zpětnou odezvou od asistentů.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Velice kvalitně zapracovaný humor do přednášek.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Oznámkujte předmět [27] 1.59
1 : |==========..........| 48 % [13] 1 (výborně)
2 : |==========..........| 48 % [13] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |=...................| 3 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [27]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |=================...| 85 % [23] ano
3 : |===.................| 14 % [4] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká