Škoda Libor Ing. :: [02ZFM2] Základy fyzikálních měření 2

Další předměty
[02LCF2] Laboratorní cvičení z fyziky 2
[02ZFM2] Základy fyzikálních měření 2
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 18 / 120
Procento hodnotících: 15 %
|===.................|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.80
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.51
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [8]
  • Přátelský přístup
    Studijní průměr: neuveden
  • Především velmi veselou a bodrou povahu, neocenitelný zážitek při studiu, o který by neměl být nikdo ochuzen
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zmysel pre humor, ľudskosť, nezákernosť
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • humor
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • je s nim sranda, umi udrzet pozornost a dobre vykladat
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Lidský přístup, a především velkou míru trpělivosti (když máte opravdu hodně špatný den, a nechápete vůbec zadání úlohy, tak se vám i tak snaží asistent věnovat čas, abyste pochopili podstatu úlohy)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nadhled
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Vtip
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • nemusí sa v ničom
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Mám zpětně připomínku k ZFM1: ocenil bych zveřejnění přednášek na internetu. Ačkoliv jsem je poctivě navštěvoval, tak jsem zápisky někam zabordelil, takže z nich nemohu čerpat. Déle by měli být materiály k úlohám aktuální, věnovat nemálo času přípravě a pak zjistit, že se už daná úloha dávno neměří a dělá se něco, co třeba v přípravě není je opravdu velmi demotivující. Zatím platí i pro PRA1.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
  • Předmět posloužil jako příprava na PRAK v rámci seznámení s přístroji praktika, ale protokoly připravované na PRAK se dost liší od těch připravovaných na ZFM. ZFM by mělo vyžadovat alepoň dva protokoly odpovídající úrovni protokolů z PRAK, aby byl student lépe připraven na to, co ho čeká příští rok. Dvě hodiny na změření jedné úlohy byly skoro vždy nedostačující, předmětu by neuškodilo prodloužit alespoň na tři hodiny.
    Studijní průměr: neuveden
  • možno by sa zišli záživnejšie experimenty na úrovni vysokej školy a nie strednej, resp. základnej
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Protokoly a tabulky byly možná hodnocené příliš přísně.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • student z gymplu se poprvé seznámí s fyzikálními přístroji a technikou
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [18]
1 : |============........| 61 % [11] 1 (výborný)
2 : |========............| 38 % [7] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [18]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |===================.| 94 % [17] Odpovídající
4 : |=...................| 5 % [1] Příliš vysoké