04AP2  >  Angličtina P2

Počet hodnotících: 20 / 114
Procento hodnotících: 17 %
|===.................|

Zapsaných na předmět: 114 studentů.
Ukončilo předmět: 98 studentů.
|=================...| 85 %

Clarke Dunstan Bc. [ Cvičící ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [18]
  • Dunstan je výborný učitel, ale skupiny po 40 lidech jsou prostě moc!
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Chtělo by to podstatně větší časovou dotaci, takhle mi to nic nepřineslo.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • možnost aspoň zjistit, co je to academic english, když už ne se ji naučit...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ocenil bych trochu větší kreditové ohodnocení.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • představovala jsem si pod pokročilou Aj něco úplně jiného, než probírání gramatiky, kterou jsme dělali už na střední. Skoro vůbec se nevěnuje tématům spjatým se školou, matematikou, fyzikou... což by dle mého názoru bylo potřeba, všichni studujeme texty k bakalářce v Aj. Radši bych češku, co s námi bude probírat jadernou tématiku.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Připadlo mi, že na to dost lidí kašle a kvůli tomu to ztrácí úroveň.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Angličtina formou především konverzace, což považuju za správné. Samozřejmě gramatika se taky procvičuje.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Angličtina je trochu ztráta času...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Angličtina s rodilým mluvčím prakticky nemůže být špatná. Navíc hodiny jsou dobře tematicky koncipované tak, aby se posluchač naučil podle své úrovně novou slovní zásobu a zopakoval ramatiku
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cizí jazyk je nutností, avšak tady bych čekal spíše tématičtější zaměření (zejména slovní zásoby). Jelikož jsme na technické fakultě, bylo jen málo hodin, kdy jsme probírali slovní zásobu např. matematiky a techniky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Časť angličtiny kde sa prakticky človek nedostal k technickým veciam. Jediné čo by nám mohlo pomôcť v praxi bolo popisovanie pracovného postupu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • pokračování AP1 v podobném rázu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět mi moc nepomohl zlepšit se v angličtině.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět v rámci možností vedený velmi dobře, pan Clarke je sympaťák, ale rozhodně si myslím, že by to chtělo menší skupiny, třeba rozpůlit stávající.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ve stejném duchu jako AP1.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • 1 kredit za esej, povinnou docházku a několikastránkovou zápočtovou docházku mi přijde absurdní.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Je příjemné udržet si angličtinu aspoň na nějaké úrovni.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • zajimavy a uzitecny
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Oznámkujte předmět [20] 2.15
1 : |======..............| 30 % [6] 1 (výborně)
2 : |========............| 40 % [8] 2
3 : |===.................| 15 % [3] 3
4 : |===.................| 15 % [3] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [20]
1 : |=...................| 5 % [1] nevyjádřeno
2 : |===========.........| 55 % [11] ano
3 : |========............| 40 % [8] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká