Clarke Dunstan Bc. :: [04AP2] Angličtina P2

Další předměty
[04AP2] Angličtina P2
[04ABA] Aplikace jazykového systému
[04ABJP] Jazyková podpora bakalářské práce
[04MGA2] Magisterská angličtina 2
[04ABK2] Rozvíjení řečových dovedností 2
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 18 / 98
Procento hodnotících: 18 %
|====................|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.80
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.51
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [7]
  • Myslím, že dokáže vycítit, koho je v danou chvíli ideální vyvolat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přátelský přístup, je opravdu dobrý učitel a navíc rodilý mluvčí. Vynikající.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Rodilý mluvčí.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dělá, co může, ale pro 30 lidí ve třídě se asi zajímavá hodina angličtinu udělat nedá.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Férový přístup, bezproblémová domluva.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zapálení, humor, člověk u něj na hodinách nezahálí a pokud se chce něco naučit, má pořád co dělat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vymýšlení nových témat, když zadaná práce na hodině je splněna s předstihem.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [6]
  • méně gramatiky, tu pokročilí zas tak nepotřebují, radši konverzovat a více jaderná témata.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Mohl by být víc aktivní, dával nám mnoho času na konverzaci, která se často zvrhla.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Struktura přednášek.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Hodina je chaotická, neuspořádaná, vzadu není slyšet, co říká někdo vepředu a cvičící to ani nezopakuje, jenom řekne "cool"...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Náplň hodiny. Občas tam byla nějaká hluchá místa.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Rozhodně v komunikaci. Neodpovídá na emaily, nedozvíte se, jestli mu došla vaše esej nebo ne. Prapodivný systém oznamování zápočtu - pokud vám nedojde "fail-mail", máte ho. Takže pokud se ten e-mail ztratí cestou, nedozvíte se, kdy si máte přijít pro opravu. To je skutečně tak obtížné poslat hromadný mail všem, co zápočet dostali, nebo ho zapsat do KOSu? Všichni ostatní to tak dělají. Při opravování esejí také obvinil několik lidí z plagiátu, přestože jej napsali zcela poctivě. Jinak k samotným cvičením nemám připomínek, jsou v rámci možností skvělá.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [6]
  • Na cvičení se občas objevovali jedinci, kteří byli dost mimo. Nevím, jak můžou studovat tuhle školu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • napsat assigment na větší počet bodů je takřka nemožné příliš mnoho lidí ve skupině
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na výuku jazyka strašně velké skupiny.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cizí jazyk by měl být obecně rozdělen do co nejvíce skupin; pokud je ve skupině příliš mnoho studentů, celá hodina vázne, a většina lidí nedává pozor. Všichni by měli být ve "střehu" a připraveni mluvit - hodina a i cvičící tím trpí. Prostě se nesmí stát, že bude v jedné skupině cca 20+ studentů.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Určitě by to chtělo menší skupiny, například rozpůlit stávající. Každá metodická příručka říká, že ve skupině na jazyk by mělo být maximálně 15 osob a z tohoto hlediska je FJFI mnoho let za lidoopy.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ve třídě nás bylo asi 30, což pro výuku angličtiny není zrovna ideální. Celkově mi přijde výuka jazyků na této škole na nízké úrovni.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [18]
1 : |=========...........| 44 % [8] 1 (výborný)
2 : |========............| 38 % [7] 2
3 : |=...................| 5 % [1] 3
4 : |==..................| 11 % [2] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [18]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |==================..| 88 % [16] Odpovídající
4 : |==..................| 11 % [2] Příliš vysoké