12NME1  >  Numerické metody

Počet hodnotících: 17 / 139
Procento hodnotících: 12 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 139 studentů.
Ukončilo předmět: 90 studentů.
|=============.......| 64 %

Limpouch Jiří Prof.Ing. CSc. [ Cvičící, Přednášející, Zkoušející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [15]
  • Ne moc záživný předmět. Dá jen určitý přehled použití numerických metod, ale ne o moc více.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět by měla učit spíš katedra matematiky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • předmět, který mi toho příliš nedal
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Snad mi předmět dal aspoň obrázek o daném oboru, ale je potřeba jasně definovat, co má student umět. Některé vztahy, které jsou ve skriptu jen vypsány, jsem odvozoval na 6 stran, spíš je ale potřeba znát smysl vzorců a k čemu se to používá. Je však otázkou, co z toho mi bude vhodné do budoucna.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Během semestru jsem předmětem tak nějak proplouval. Teprve když jsem začal pracovat na zápočťáku tak jsem byl motivován se do látky trochu ponořit. Možná by bylo lepší kdyby studenti místo jedné zápočtovky řešili více malých úloh během celého semestru.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Úvod do numerických metod
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • užitečný předmět, nabité znalosti se jistě uplatní v budoucnu
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Seznámení s tím, jak se řeší matematické problémy na počítačích. Mimo to celkem dobrý úvod do Matlabu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět by byl zajímavý, nebýt dost nešťastně koncipovaných přednášek.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nezazivny a zbytocny predmet
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Dobrý předmět k praktickému naučení se programovat k matlabu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět je náročný.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nic zajímavého,ale dá se naučit za den, tak to nevadí
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Těžké
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • propojeni matematiky a informatiky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Oznámkujte předmět [17] 2.65
1 : |==..................| 11 % [2] 1 (výborně)
2 : |=======.............| 35 % [6] 2
3 : |=======.............| 35 % [6] 3
4 : |==..................| 11 % [2] 4
5 : |=...................| 5 % [1] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [16]
1 : |=...................| 6 % [1] nevyjádřeno
2 : |=================...| 87 % [14] ano
3 : |=...................| 6 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká