Limpouch Jiří Prof.Ing. CSc. :: [12NME1] Numerické metody

Další předměty
[12DPIF2] Diplomová práce 2
[12NMEA] Numerické metody
[12NME1] Numerické metody
[12DSIF2] Seminář k diplomové práci 2
[12PICF] Vybrané partie z ICF
[12ZFP] Základy fyziky plazmatu
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 17 / 91
Procento hodnotících: 18 %
|====................|
Celkové hodnocení [26]
1 : |========............| 42 % [11]  
2 : |====................| 19 % [5]  
3 : |=====...............| 26 % [7]  
4 : |==..................| 11 % [3]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.08

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.80
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.51
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00
Hodnocení v roli přednášející [14]
1 : |=...................| 7 % [1]  
2 : |====................| 21 % [3]  
3 : |==========..........| 50 % [7]  
4 : |====................| 21 % [3]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 3.00 průměr hodnocení: 2.86

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.79

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
  • Bohužel jsem se nemohl vzhledem k mému nabitému rozvrhu přednášek účastnit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jsem rád, že jsem tam chodil - aspoň vím, o čem to je a kam příště nemám strkat nos.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na přednáškách nás bylo pravidelně tak deset. Bylo to poměrně nudné a moc si toho člověk z hodiny neodnesl. Asi by bylo lepší, kdyby nám tu matematiku za tím někdo vysvětlil a ne aby nám jen předhodili haldu vzorců a tak...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Bola som len na prvej a uplne mi to stacilo...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • Že cvičící nechal některé algoritmy vymyslet studenty a pomáhal jim s jejich implementací.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičícím byl Ondřej Slezák - pěkná cvičení, byl ochotný pomoci se zápočtovým programem, nároky na zápočet byly rozumné
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • Monotonost výkladu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Udělat cvičení povinná aspoň z 50%... takhle člověk tíhnul k tomu tam nechodit
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [12]
  • Internetová skripta profesora Limpoucha, stránky k tématu na internetu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta a zápisky z přednášek.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skripta doplněná poznámkami ze cvičení nebo přednášek.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skripta stačí, víc pan profesor nechce.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • PDFka z přednášek a cvičení.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta, internet, poznámky ze cvičení
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • skripta, pdfka na stránkách cvičících z NME
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • z wikiskrtipt a nějakého pdf skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pdf z internetu
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Prezentace prof. Limpoucha
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta z FELu a stavební fakulty.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [7]
  • Průběh zkoužky je nenervující s dostatkem času na přípravu a pokud vyloženě nevíta, tak Vám látka bude objasněna. Látku je třeba znát jen do určité hloubky, ale na dobrou známku je třeba uvažovat i v širších souvislostech.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouška se dá udělat, pokud ho před vámi někdo nenaštve. Většinou otázky pokládá tak, že člověku hodnou chvíli trvá, než je rozluští, i když se ptá na něco lehkého, a pak vypadáte jako blbečci.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouška začíná testem, který by zvládla cvičená opice. Poté dostanete 3 otázky, přičemž ke každé stačí napsat a namalovat vzorce a obrázky podobné těm, které se k dané otázce vztahují. Pan profesor se na to na 5 vteřin ze vzdálenosti jednoho metru podívá a případně položí doplňující otázky, ale v tu chvíli už to máte jisté.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Záleřelo trochu na náladě zkoušejícího, ale zkouška probíhala v docela příjemné atmosféře a když měl člověk aspoň ponětí o tom na co se zkoušející ptá, nevyhodil
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skuska prijemna, ziskanie zapoctu bolo narocnejsie ako skuska. Bol prisny pri znamkovani.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zkouška byla celkem náročná.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zkouška je dost náročná, ale zkoušející je objektivní.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
  • rozumí tomu
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Snažil se působit lidově a nezacházet do technických detailů.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Znalost látky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
  • Měl by jasně říct, co se po nás bude požadovat - které vztahy musíme znát a kde stačí vědět jen omáčku okolo.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • přednášející by neměl jen číst prezentace. človek, když si čte skripta, se zalekne spoustou vzorců, ale pan profesor je vůbec nepožaduje a na přednášce je neodvozuje.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášky jsou v naprosté tmě s tmavě modrou prezentací... člověku se vyplatí vzít kafe
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Prednasky boli velmi uspavajuce
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
  • Cvičící dělal látku ne moc záživně, ale neznalý témata si mohli něco z nich odnést.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičení nevedl pan profesor Limpouch.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pan Limpouch bohužel nechápe, že ne všichni na jaderce mají Áčkovou matematiku :))
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [14]
1 : |====................| 21 % [3] 90%-100%
2 : |===.................| 14 % [2] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |=============.......| 64 % [9] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [14] 1.17
1 : |===.................| 14 % [2] nevyjádřeno
2 : |==============......| 71 % [10] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |===.................| 14 % [2] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [14] 2.86
1 : |=...................| 7 % [1] 1 (výborný)
2 : |====................| 21 % [3] 2
3 : |==========..........| 50 % [7] 3
4 : |====................| 21 % [3] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [7]
1 : |======..............| 28 % [2] 1 (výborný)
2 : |===========.........| 57 % [4] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |===.................| 14 % [1] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [7] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké