12PIN3  >  Praktická informatika pro inženýry 3

Počet hodnotících: 15 / 64
Procento hodnotících: 23 %
|=====...............|

Zapsaných na předmět: 64 studentů.
Ukončilo předmět: 46 studentů.
|==============......| 71 %

Šiňor Milan Doc.Dr.Ing. [ Cvičící, Přednášející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [15]
  • Dobrý doplněk k numerickým metodám. Aspoň se naučíte používat MATLAB a je dobré, že předmět nemá návaznost, nemusíte mít PIN12.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nechápu, k čemu je přednáška. Chtělo by to mít samá cvika.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nenaučil jsem se prakticky nic.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • pěkný úvod do matlabu. doporučuji každému, rozhodně se hodí pro zápočtovku z NME
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • uvod do MatLabu
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velmi důležité pro zvládnutí NME, kde vás s MATLABem nic nenaučí, i když se to požaduje.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Matlab je užitečný nástroj, který se hodí hlavně pro NME
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • potřebný předmět pro naučení se základům matlabu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět naprosto zbytečný, protože se člověk nic nenaučí. Na druhou stranu není potřeba tam moc chodit, a člověk se v matlabu naučí sám kvůli num nebo lip a zápočtový program z těchto předmětů udá i jako zápočtový program v PIN, dva kredity zadarmo, pokud jich někdo nemá dost.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • úvod do matlabu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • úvod do Matlabu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Užitečný předmět, naučit se v matlabu se určitě hodí.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vhodný úvodní předmět, který uvádí do použití MatLabu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Výuka práce v programu Matlab (a jemu podobných systémů) - základy, od který člověk může pokračovat dále sám. Velmi užitečný předmět pro ty, kteří vědí, že budou pracovat s numerikou a simulacemi.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zajímavý a užitečný úvod do programování v MATLABU.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Oznámkujte předmět [15] 2.47
1 : |====................| 20 % [3] 1 (výborně)
2 : |=========...........| 46 % [7] 2
3 : |===.................| 13 % [2] 3
4 : |=...................| 6 % [1] 4
5 : |===.................| 13 % [2] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [15]
1 : |=...................| 6 % [1] nevyjádřeno
2 : |=================...| 86 % [13] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |=...................| 6 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká