Šiňor Milan Doc.Dr.Ing. :: [12PIN3] Praktická informatika pro inženýry 3

Další předměty
[12AUX] Administrace systému UNIX
[12BPIF2] Bakalářská práce 2
[12DPIF2] Diplomová práce 2
[12BFY4] Fyzika 4
[12KOF2] Koncepce informatické fyziky 2
[12PIN3] Praktická informatika pro inženýry 3
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících: 13 / 46
Procento hodnotících: 28 %
|======..............|
Celkové hodnocení [13]
1 : |=====...............| 23 % [3]  
2 : |=====...............| 23 % [3]  
3 : |========............| 38 % [5]  
4 : |===.................| 15 % [2]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 3.00 průměr hodnocení: 2.46

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.80
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.51
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00
Hodnocení v roli přednášející [13]
1 : |=====...............| 23 % [3]  
2 : |=====...............| 23 % [3]  
3 : |========............| 38 % [5]  
4 : |===.................| 15 % [2]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 3.00 průměr hodnocení: 2.46

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.79

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
  • Stálo za to tam být, dozvěděl jsem se o mnoha zajímavých možnostech, které časem můžu vyzkoušet.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Člověk si ve velkých přednáškových místonech připadá velmi osaměle s tak nízkou účastí. Obvykle je úplně celý obsah přednášky znovu zopakován na cvičení - přednášky tedy málem ztrácejí smysl.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nevím, nechodil jsem na přednášky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • cvičení vedl pan Fridrich - cvičení bylo kvalitní, cvičící ochotně řešil naše problémy
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • Cvičící byl Fridrich a byl to nejhorší cvičící, jakého jsem na jaderce měl. Celý matlab jsem se naučil až během psaní zápočtového testu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • měl by MatLab používat aktivněji než jen na cviku, vyznat se v něm víc víc upoutat pozornost
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
  • Dokáže z minima času, kterou na přednáškách má, předat co nejvíc.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nevim, na přednášce jsem nebyl ani jednou.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nevím, nechodil jsem na přednášky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Snaha předvádět vše nározně. Stále dobrá nálada.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
  • Ještě preciznější připravenost a méně ajťácký jazyk.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nevím, nechodil jsem na přednášky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Slovní projev - dobrá polovina vět zůstane nedopovězena a užívá mnoho "vycpávkových" slov (tak, vlastně, tady, ono to,...)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Chce to víc cvik.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [11]
1 : |====................| 18 % [2] 90%-100%
2 : |==..................| 9 % [1] 75%-90%
3 : |==..................| 9 % [1] 50%-75%
4 : |=============.......| 63 % [7] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [13] 2.46
1 : |=====...............| 23 % [3] 1 (výborný)
2 : |=====...............| 23 % [3] 2
3 : |========............| 38 % [5] 3
4 : |===.................| 15 % [2] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [6]
1 : |=======.............| 33 % [2] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |=======.............| 33 % [2] 3
4 : |=======.............| 33 % [2] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [6] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké