15CH2  >  Obecná chemie 2

Počet hodnotících: 22 / 94
Procento hodnotících: 23 %
|=====...............|

Zapsaných na předmět: 94 studentů.
Ukončilo předmět: 57 studentů.
|============........| 60 %

Motl Alois Ing. CSc. [ Cvičící, Přednášející, Zkoušející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [20]
  • Velice užitečný předmět pro získání přehledu o obecné, ale i jaderné chemii. /ředmět pro mě byl velkým přinosem, ikdyž se později budu věnovat spíš fyzice.
    Studijní průměr: neuveden
  • dlouhá úterní odpoledne, velmi zajímavé přednášky s mezioborovými přesahy, exkurz do kvantové fyziky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Naprosto stejné jako v zimním semestru a když člověk dává pozor, je to i docela zábavné a poutavé. Písemka je (doslova) stejná, jako v zimním semestru, snad s vyjímkou dvou příkladů. A zkouška je povídání si o písemce, nebo zcela obecná otázka, na kterou stačí selský rozum a kupecké počty.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pokračování základních znalostí anorganické chemie
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zajímavá témata, návaznost na střední školy
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Odpočinková záležitost, pro zájemce o téma jsou vhodné přednášky, pro ostatní levně získané kredity
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Úplně stejný jako chemie 1, jen 3hodiny odpoledne v kuse jsou moc, hodila by se v půlce udělat pauzu. Jinak oproti fyzikách a matematikám příjemné odpočinutí.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Repete gymnasiální chemie, snad až na výpočet ph slabých kyselin. Dal bych tomu horší známku, ale co kdyby se touhle anketou nedej bože někdo zabýval? Nerad bych, aby příští generace přišly o tento příjemný odpočinkový předmět.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Taková oddechovka na závěr prvního ročníku.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • opakování látky ze střední, nenáročná zkouška
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Bezva přednášející, doplňkový předmět, který je dobrý jako malé východisko ze stereotypu Matiky+Fyziky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nenáročná ochutnávka chemie, hodí se jako velice stručný úvod do všech aspektů chemie. Nenáročná cesta k získání kreditů.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Krom zápočtového testu si student projde také nepříliš těžkou zkouškou.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pokračování chemie, přednášky nepoviné, ale zábavné, přednášející perlil stejně jako minulý semestr, sem tam i dalsi vysvetleni latky v Termice, napr Entropie atd.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Chemie je zajímavá, možná příště ale radši zvolím samostudium.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zajímavý předmět
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Prohloubení středoškolské chemie obohacené o jistý nadhled na věc.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zajímavé přednášky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • základy chemie podané dobrou formou
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • nemám
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Oznámkujte předmět [22] 1.91
1 : |======..............| 31 % [7] 1 (výborně)
2 : |==========..........| 50 % [11] 2
3 : |===.................| 13 % [3] 3
4 : |=...................| 4 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [22]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |=================...| 86 % [19] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |===.................| 13 % [3] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká